Tålig telefon med stort batteri och stor skärm som GPS

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av EricG, 12 maj 2017.

  1. EricG

    EricG Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 apr 2013
    Inlägg:
    936
    Mottagna gillanden:
    494
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra
    Platta:
    Nexus 9
    Hej!
    Jag tänkte köpa en billig kinatelefon och använda som GPS på hojen! Tålig, vattentät, hyfsat stort batteri, stor skärm, lågt pris.

    Kyocera Duraforce XD (E6790) är svår att få tag på här, annars har jag läst att den ska fungera bra. Känner ni till några andra telefoner som skulle fungera? Finns en hel uppsjö att välja mellan :)

    Edit:
    Har plockat fram lite modeller att kolla vidare på. Alla kanske inte uppfyller vad jag önskar helt men har ni ändå någon erfarenhet av modellen/märket kan ni väl skriva något kort? :)


    AGM X1
    Oukitel K7000
    Blackview BV7000 /pro
    Zoji Z7
    Homtom HT20 Pro
    AGM A8
    Kcosit S8
    Doogee T5S
    Nomu S10
    Nomu S20
     
    Last edited: 12 maj 2017
  2. Herrputte

    Herrputte Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2015
    Inlägg:
    466
    Mottagna gillanden:
    271
    Telefon:
    Rogphone 2/iphone 12pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Rogphone 2/iphone 12pro
    Telefon 2:
    ett otal olika
    Platta:
    Galaxy tab a (2016)
    Oukitel (kt10000) tyckte jag var riktigt nice mjukvarumässigt, dock den ser ut som att du bara svetsar på en kedja sen kan du ha den i tornerspel. Detta stämmer inte, dog totalt efter ett fall i marken. Synligt hel men nåt hände.

    Homttom (HT7) jäkla mög, den filmar just nu mitt redskapsskjul , från insidan, har ju en landsmann kolgrill där som jag har mer nytta av än den mögluren.

    (det var det enda jag kunde uttala mig om, men om jag fick plocka ut en telefon av de på listan så hade jag nog tagit blackviewen, med reservation för agm x1an , vill dock understryka att jag har ingen personlig erfarenthet av de)
     
    EricG gillar detta.