Problem: tangentbord låses

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av jeensa, 14 jul 2017.

  1. jeensa

    jeensa Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 nov 2011
    Inlägg:
    441
    Mottagna gillanden:
    48

    MINA ENHETER

    Min s6edge har fått spel och en ruta med texten; "samsung tangentbord fryser gång på gång stäng appen" dyker upp på skärmen, kan endast trycka på lilla krysset så rutan stängs, inge annat reagerar den på. Jag använder googel tangentbord inte det inbyggda, kan man göra nåt åt detta eller bara leva med det??

    mvh
     
  2. 181wolf

    181wolf Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2013
    Inlägg:
    168
    Mottagna gillanden:
    64

    MINA ENHETER

    Arbetskamraten hade samma problem med sin s7 han installerade om tangenbordsappen så löste det sig. Har du provat det?
     
  3. jeensa

    jeensa Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 nov 2011
    Inlägg:
    441
    Mottagna gillanden:
    48

    MINA ENHETER

    Var fasen hittar jag denna app? Har tänkt göra det men hittar ej själva appen....

    mvh
     
  4. 181wolf

    181wolf Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2013
    Inlägg:
    168
    Mottagna gillanden:
    64

    MINA ENHETER

    Tänkte om du avinstallerar Googles tangentbord och ser om. Problemet kvarstår. Om det inte gör det installera det igen. Lycka till
     
  5. jeensa

    jeensa Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 nov 2011
    Inlägg:
    441
    Mottagna gillanden:
    48

    MINA ENHETER

    Jaha ok, men det är samsungs tangentbord som käppar, inte googles. Ska testa ändå, tack för tipset!

    mvh
     
  6. ehnarone

    ehnarone Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 apr 2010
    Inlägg:
    154
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    jag har samma problem, "samsung-tangentbord kraschar gång på gång". Gjorde tyvärr omstart av telfonen = oanvändbar telefon då jag har fingerupplåsning och när du startar den efter omstart behöver du mata in lösenord. Och det blr ju inte lätt när du inte får upp ett tangentbord... Jag kör normalt swype.

    Något tips hur komma runt, eller är det bara att göra systemåterställning?!?