Tangentbord som omslag

Diskussion i 'Samsung' startad av RoidRage, 30 nov 2012.

1. RoidRage

RoidRage Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Finns det något tangentbord som också fungerar som skydd när man inte använder det?

Har ingen Note 10.1 ännu (bara en vanlig Note) men är väldigt intresserad av att införskaffa en. Skulle vilja komplettera med ett tangentbord som också är lock och skyddar Note när den inte används, lite som Surface. Vill kunna använda den både stående och liggande, då jag antar att det är BT som gäller? Tangentbordet måste därför ha något slags stöd som kan hålla den i bägge positionerna.

Sent from my GT-P3113 using Tapatalk 2

2. LitrioN

LitrioN Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Finns men inte alls lika tunt som för surface. Kolla lite på ebay så hittar du ett par. Och det är bluetooth som gäller. Det finns ett som är ett case som är i läder som har silikontangentbord, vilket jag personligen tycker är värdelöst. Sen finns det ett tjockare med "riktigta" tangenter. Men detta står bara.

RoidRage gillar detta.
  3. RoidRage

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Fungerar Galaxy Tab 10.1 Bluetooth Keyboard Case BKC-1B1 även med Note 10.1?
    Och då menar jag inte att skriva, utan som omslag. Om den räcker för att hålla Noten. Utan att skada eller repa skärmen.

4. nomad

nomad Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

om jag inte minns helt fel så är note en bit längre än tab, så om fodralet inte är töjbart så kommer inte noten att få plats.

RoidRage gillar detta.
  5. RoidRage

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Typiskt. Märkligt att de inte kan tänka på sådant när de tar fram nya modeller.

Sent from my GT-P3113 using Tapatalk 2