Tangetbordsartiklar

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av Gempressarn, 23 jun 2012.

  1. Gempressarn

    Gempressarn Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 okt 2010
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Jag tycker att det är tråkigt att Swedroid nästan bara skriver artiklar om SwiftKey när det gäller tangetbord. Jag håller med om att det är ett bra tangentbord, och jag förstår att ni skriver om det eftersom det är populärast. Men det är också det jag tycker är konstigt, borde det inte vara så att Swedroid lyfter fram mindre populära tangentbord och gör tester på dem? SwiftKey är ju så stort att det är skickligt om man missar det i Play Store.

    När SwiftKey får en uppdatering skrivs det genast en artikel. Vad jag skulle vilja se vore en serie gedigna test på tangentbord! Exempelvis Thumb Keyboard, Go Keyboard, Smart Keyboard, MultiLing Keyboard osv.

    Tack så mycket Swedroid för att ni lyssnar och tar emot konstruktiv kritik! Fortsätt med era välskrivna artiklar!
     
  2. googleye

    googleye Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 mar 2010
    Inlägg:
    2 255
    Mottagna gillanden:
    247
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 10.1
    ROM:
    CM 10
    Håller till viss del med dig. De har dock ställt en poll om vilken app som var bäst(Swiftkey vann, kanske har nåt med saken o göra?) och nyligen skrev de en liten artikel om Swipe. Men på senare tid har det vart mycket Swiftkey ja, inte så konstigt kanske med tanke på hur mycket som händer med appen just nu, eller ja, har hänt.