Färgerna är ju hemska! Man borde få kunna ändra lite på temat. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Dear god! Vilken skillnad.. Får väl se vad jag tycker om detta om en stund :-\ Sent from my Nexus S using Tapatalk 2
radbrytningen funkar på xda så det måste ligga hos swedroid Edit: ser radbrytning i din text när jag citerade dig Sent from my GT-I9100
En till sak.. Vissa bilder visar sig inte som de ska. Exempel på bilder kan vara i "visa hur era homescreens ser ut" -trådar. Sent from my GT-I9210 using Tapatalk 2
Jag har använt Tapatalk 2 Beta ett bra tag, men nu använder jag stabila versionen. Jag gillar nya utseendet väldigt mycket. Det ser mycket snyggare ut, och lättare att använda. Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2
Radbryt problemet finns hos swedroid. Antingen fungerar radbryt men inte bild uppladdning, och tvärtom. Sent from my Nexus S using Tapatalk 2
Det är bara när jag försöker använda färgschemat som heter Tapatalk jag får en ändringar av färg när jag scrollar mot när jag inte rör skärmen. Just nu kör jag Tapatalk black och det fungerar som det ska. Gillar totalt sett den nya layouten. Skickat via Tapatalk 2
Jag gillar nya tapatalk mycket. Inte stött på några problem, den orangea färgen går ju att diskutera men inget märkvärdigt. - Skickat via Tapatalk 2 med HTC Sensation.
Det hade jag med. Jag bara startade om mobilen och då fungerade det. Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2
Nu verkar Tapatalk mycket bättre på att fatta att man vill fortsätta vara i appen när man trycker på en länk till en annan tråd och inte skickas till browser versionen, en välkommen ändring/fix. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Äntligen kan man skapa en vanlig genväg till ett forum istället för att behöva använda den där fula widgeten.
Själv tycker jag nästan att det är smidigare att läsa här på forumet via telefonen än via datorn. Jag tycker det går väldigt bra när man har valt sina favoritforum så bara de visas och inga andra. Man ser radbrytningen när man har citerat någon men om man backar tillbaka till menyn och sedan återvänder till tråden är alla stycken borta. Jag vet att man har tagit upp det här problemet tidigare under Sajtrelaterat men jag kom inte ihåg vad man kom fram till... Oavsett vad kanske det kan vara bra att påminna om det igen? Det har ju varit så här i flera månader och det är faktiskt ganska jobbigt om man ska läsa längre inlägg. Edit: togs upp i den här tråden senast den 22/3: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=64309 Men det här är ju egentligen inget som behöver diskuteras i den här tråden då det inte rör Tapatalk 2 specifikt.
Jag gillar det skarpt! Om man gillar miui 4.0 så känner man helt klart igen sig (det är väääldigt likt) Blev lite shockad först, men blev sedan glatt överraskad. Ikonen blir det dock tummen ner för. Tycker inte att den sitter bra med övriga stock-ikoner pga 3D effekten Sent from my HTC One X using Tapatalk 2