Runt 25-30% av besöken härstammar från mobila enheter i dagsläget. I just Tapatalk är det svårt att klämma in några annonser, vilket nog är det främsta skälet till att en majoritet helt enkelt ratar det. Inkomstbortfallet blir för stort. Det går förstås att lösa som exempelvis XDA genom att köpa en licens och sedan släppa en egen "rebrandad" app med inbakade annonser. Nyttan av att ha en app för alla forum försvinner dock i samma veva. Jag skulle i alla fall inte förvänta mig att några forum som är beroende av annonsintäkter kommer ge något Tapatalk-stöd. Det fungerar helt enkelt inte.
Det var inte riktigt så han menade. Han pratade om sidor som är beroende av reklam på det sättet att det är viktigt för att sidan ska kunna överleva.
En fråga: Är det någon ny ändring i Tapatalk som gör att dom klistrade trådarna ligger tillsamms med alla andra trådar som skapas??
Någon som fått problem med Tapatalk efter uppgraderingen idag? Jag tog bort gamla widgeten och la till en ny men jag kan inte starta Tapatalk från den. Programmet stoppades får jag till svar. Startar jag Tapatalk via appdrawern fungerar det utan problem. Edit. Gjorde om det igen o nu funkar det visst Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
"för ett tag sedan"? Han uppdaterade idag skrev han ju. Jag skippade att uppdatera då det var någon som skrev i kommentarerna i Play att hen fått problem Swiftly written with magic flow
"För ett tag sedan" menade jag inom raden av några timmar inte dagar eller veckor sedan, det kom två uppdateringar igår. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Betaversionen av tapatalk för tablets finns nu på google play. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.quoord.tapatalkHDBeta
Blir lite besviken över att man fortfarande måste bläddra med pilarna längst upp, hade föredragit att kunna svepa med fingret för att byta sida i en tråd, som i t.ex Flashback's-forumapp. Annars verkar det funka bra och bättre layout än tidigare! Skickat från min GT-P7500
Hur är prestandan i Tapatalk? Kör xda appen ibland och den hackar/laggar ordentligt på min Nexus 4. Så fort det är ett inlägg med bild så hackar skrollningen. Är det likadant i Tapatalk?