En liten poll här då:
Använder Viber rätt så mycket, skype en smula. Båda apparna kraschar för mig, händer allt mellan några minuter och en halvtimme, ibland klarar jag mig längre.
Detta från dag ett.
När jag ringer med Viber så fryser appen oftast, skärmen visar att jag har ett samtal men samtalsmätaren stannar, ljudet försvinner för oss båda och enda sättet att komma ur är att upprepade gånger trycka på Hemknappen.
(Den jag pratar med tappar mig bara, Viber fungerar klockrent för dem, ingen krasch där)
Ibland får jag ett Viber FC meddelande men oftast så händer inget och jag får slå ihjäl Appen.
Väl till hemskärmen så ser det ut som om Viber är igång som vanligt men om jag hoppar tillbaka så blir skärmen svart och inget händer... får trycka på hemknappen upprepade gånger för att komma ur igen.
Spelar ingen roll om jag kör 3G, 4G (vanligtvis avslaget via *#2263#) eller wifi.
Skype FC:ar, använder den inte så mycket så har inte så mycket statistik.
- Lämnat in den till Tele2, första gången fick jag med den hem direkt eftersom de ville att jag skulle wipa och installera allt från början. Ingen förbättring.
- Andra gången bytte de ut hela innehållet, förutom att batteritiden verkade bli bättre gjorde det ingen skillnad.
- Nytt besök, wipe och utbytt SIM-kort. Ingen skillnad.
- Inlämnad igen men inte fått tillbaka den än.
Standard Android 2.3.6, rootad efter första reparation, inga andra hack.
Är det någon som har liknande problem?
Last edited: 18 juni 2012