Jag hade min inne på sevice i 4 veckor (!) de hittade inget fel på den. suck. De skyllde batteriets usla hållbarhet på en vattenskadad laddare och jag fick betala 800 kronor för besväret..
Efter servicen har batteriet hållt bättre, så visst det var nog fel på laddaren tänkte jag. Men efter att ha läst denna tråden inser jag att de ställt om telefonen till 3g på servicen. VA fan!? Ska testa o se om det fortfarande håller nu när jag ställt tillbaka till 4g.
Dessutom har jag nu fått problemet som andra haft med nät som inte kopplar upp sig om jag haft telefonen på wifi när jag startar om den (eller när den startar om själv efter att ha hängt sig). Dvs mms som inte kommer fram/skickas och inget internet utan wifi.
Har tillbringat åtskilliga timmar i telefon med
tele2, samt varit i tre olika butiker.
Alla ger samma besked. Låter som fel på telefonen. Ska skicka in den igen, vill bara inte behöva betala om de nu "inte hittar något fel" med den igen.
Någon annan som fått hjälp av service?
Click to expand...