Hej! Har köpt en beg tatto som är på väg till mig, ska ha den som extra telefon. Så några funderingar jag har. Vilken är den senaste officiella romen från HTC? Vilken rom bör man flasha in som är stabil?, går den att roota? Tack för mig
Vet inte vilken rom men den kör förmodligen 1.6 Jag skulle satsa på cyanogenmod, as snabb och användarvänlig + att man kan ha en massa themes med theme chooser
nFinityGB Annars är vi några som kör denna variant: [ROM][GWK74/2.3.7/CM7.1] nFinityGB v1.13 (23 Oct 2011) - xda-developers Funkar fint!
Jaha kastade in nFinityGB.zip i sd kort mappen, flashade in. Sedan blir det bara bootloop? Vad ska jag göra? EDIT: efter jag flashat om några ggr så gick det. Men hur lägger man in themes? och vart laddar man hem dom?
du laddar ner ett theme från ex. xda-devlopers, föör det mesta är det ett theme chooser theme och då är det bara att installera apk-filen och sen öppna theme chooser och välja temat. annar kan du göra ett eget i uot kitchen (bara googla det) Ps. det finns en del theme chooser themes i meket också.
Tips på kanon launcher, snabb, snygg Ice Cream Sandwich Launcher Funkar bäst hitills på min Tatto med Nfinity 1.11