Nja, tegra 2 har väl iaf bättre grafik än Desire HD tex. Vet faktiskt inte hur länge Tegra 2 funnits, är ju synd det tagit så länge för dom att fått ut det till en telefon hur som helst, då tegra 3 redan är påväg.
Och nej, du har kanske rätt, det kommer nog inte så många tegra-spel. Men däremot kommer det nog komma, med sgs2 osv på ingång, spel som kräver mer än ett adreno 205 för att flyta ordentligt.
Jag tycker ist det är en väldigt trevlig telefon jag, förutom den något låga samtalsvolymen jag stör mig på. Skärmen är riktigt bra, enligt mig bättre än SGS, då jag tycker den är för "färgig" och inte lika klar. Kan hålla med om att original-launchern ställer till med lite smålagg på 2x, men med MaDaCos custom rom funkar den riktigt fint. Nästan 3k i quadrant, och när sen OC kommer blir det nog finfina resultat.

Har prövat riktigt många androidtelefoner (Inte Desire HD dock), och denna är den bästa hittils. Om SGS2 haft en mindre skärm hade jag garanterat väntat på den ist, men denna funkar över förväntan. Trodde inte på LG öht innan, alltid trevligt att bli positivt överraskad.

Click to expand...