Jo, hade det funnits någon annan telefon med samma skärmstorlek som jag var intresserad av skulle jag självklart byta, men dom endå 2 jag har haft intresse för är One X och S3:an, dock så visste man inte S3:ans relase-datum när jag DOA dom första, idag frågade jag om jag kunde få byta till S3:an men det fick jag inte.
Och som någon skrev där uppe, jag hade ju inte DOA:t så många om det inte hade varit fel på alla? Dom har ju själva kollat mobilerna och konstaterat att det är fel på dom, annars hade ju dom inte accepterat dom? Det är ju inte så att jag hoppar fram och tillbaka på kryckor, är nyoperarad, för att jävlas med
Tele2 och HTC? Har jag betalat för en telefon så vill jag ju ha en som fungerar som den ska, och det har jag ju rätt till det kan ni inte säga någonting om eller hur?
Jag hade gärna bytt till en annan telefon, men kan Ni säga någon telefon i dagsläget som har samma skärmstorlek med bra kamera och skärm? Nexusen gillar jag inte pga on-screen knapparna så den är inte aktuell.
Click to expand...