Fck ett hyfsat erbjudande från Tele 2 obegränsat där ingår 1000 fria minuter till utlandet och det var en av anledningarna att jag hoppade på abonnemanget . Kollade in min faktura för ett tag sedan och då hittade att jag blev debiterad utlands samtal ringde och frågade och efter ett tag fick jag ett sms att de hade rättat till det hela och tagit bort debiteringen . Kollade nu och då hittar jag att jag har blivit debiterad för samtal till tyskt mobilnät . Hittar ingenstans i villkoren att det bara gäller till fastnät i utlandet så det blir till att ringa på måndag igen och kolla vad de håller på med . Någon annan som har har varit med om det här Tar ju en del kraft att hålla på att klaga på fakturan då det tar en jäkla tid att komma fram det var ju lättare när Tele 2 hade en chatt då funkade det ju bättre . Jag har även Fello där jag tycker att kundtjänsten fungerar betydligt bättre men tyvärr har de ju inte fri surf och fria samtal till utlandet men hade de haft det hade jag bara haft Fello . ?
Last edited: May 23, 2021