Haha okejokej. Absolut! Skickar inte så många mms så det är rätt lugnt.
Chattade med kundtjänst precis och frågade ifall de ville aktivera mitt nya simkort, vilket såklart inte gick. Nummerflytt från
Comviq tar tydligen tre dagar, och imorse inaktiverades mitt abonnemang hos
Comviq, så jag får alltså vänta till fredag för att det ska fungera igen. Inte så najs. Jag har inga problem med det, då jag har ett kontantkort över någonstans, men det hade varit bra att veta om att det skulle bli så.
Det är rätt svindrygt när kundtjänst säger olika saker heeeela tiden. När jag skaffade abonnemanget hos
Tele2 så sa hen jag pratade med att när jag får simkortet så kommer jag direkt kunna använda abonnemanget. Andra gången jag pratade med kundtjänst (igår), var om att jag ville få mitt simkort aktiverat, så sa hen att jag måste vänta till imorgon med att aktivera det pga någonting. Sen tredje gången var nyss, det jag skrev i stycket ovan. Jag gillar ju
Tele2 något så ofantligt mycket, men sånt här gör bara att jag vill byta operatör..

Click to expand...