Försökte att DOA min telefon hos
Tele2 då jag har ett allvarligt problem med min Samsung Galaxy S6. 6 dagar efter inköp försökte jag DOA den, och det godtog inte mannen i butiken som bad mig att vänta på en mjukvaruuppdatering. Den andra i butiken bad mig komma in efter helgen med mer info så skulle dom se vad dom kunde göra.
Mitt problem är att telefonen startar om sig själv när jag har wifi påslaget och går omkring bland öppna nätverk (som jag ej har anslutit mig till tidigare). Har även videobevis på detta och kan återproducera buggen i dom flesta fallen.
Dagen efter ringde jag Samsung och då sa dom att jag kunde kräva att få en ny telefon då jag uppmärksammat ett fel inom en vecka.
Idag ca 10 dagar efter inköp gick jag tillbaka och krävde en DOA då jag varit inne 6 dagar efter inköp och var tvungen att tjafsa mig till en lösning.
Vad hade ni gjort? Vad är det som gäller? Bemötandet tycker jag är helt bedrövligt. Personalen tyckte alltså att jag skulle vänta tills nästa uppdatering dök up.
Imorgon kommer jag att få en ny telefon, men personalen hotade med att om min gamla telefon inte godkänns så kommer jag att behöva betala för två telefoner.
Någon kunnig som kan dela med sig lite? Jag kan självklart skicka in den på service, men vill DOA den då jag tycker att det är min rätt.
Click to expand...