Jag var med om något ganska sjukt precis med Comviqs kundtjänst via chatten. De har ju Samsung Galaxy S7 som månadens mobil, vilket enligt mig är en riktigt bra deal. Helt perfekt till min fru som just nu sitter på ett obundet abonnemang med
Comviq.
Dock så är vi lite osäkra om hennes internetanvändning och tänkte kolla upp det först så att vi inte väljer ett för dyrt abonnemang i onödan. Men av någon anledning kan man inte se sin datahistorik när man loggar in på Mina Sidor. Man kan se samtal, sms, mms, videosamtal etc, men INTE sin datahistorik. Helt sjukt redan där.
Så därför kontakta vi deras kundtjänst via chatten och frågade efter hennes datahistorik de senaste månaderna, men de VÄGRADE ge ut den informationen! Helt jäkla galet! Det betyder att om man är kund hos
Comviq och betalar för en viss mängd data, så vägrar de ge information om hur mycket av min betalda data jag faktiskt använt! Är det ens lagligt att göra såhär?
Är det någon som fått ut den informationen av Comviq, eller haft samma problem?
Click to expand...