Det gör det visst: Fakturaspecifikationen finns på sidan 2 i pdf-dokumentet som du får som e-faktura.
Jag har samma problem, jag kan inte se antal samtal med nya "Mitt Tele2", varken på telefon eller på deras hemsida... Känns som om de lanserade en halvfärdig produkt
Coolt, det här blir ju användbart. Men min säger att jag har 4925 min samtalstid - så mycket har jag inte snackat, det är jag säker på 49,25 skulle kunna stämma... Men det är väl Tele2s fel?
Jag kan bara se datamängd sedan jag installerade om appen efter en hard reset. Via datorn ser jag allt utom just datatrafiken. Använder nya inlogget förresten. Något nytt på g angående detta??
jag använder mig av mitt tele2, alltså den nya inloggningsvarianten nu, och jag kan se både nyheter och mina fakturor med mina inloggningsuppgifter. dock får jag FC när jag försöker komma åt min sammanfattning :S nån som vart med om samma sak eller har nån lösning? [EDIT] hmm testade efter en omstart av telefonen och nu funkade det visst (A) [/EDIT]
Appen fungerar bara när jag använder mig av gamla tele2, när jag loggar in med det nya visas datamängd och inget annat!
Ja, Tele2s nya tjänst "Mitt Tele2" visar inte generell förbrukning sen senaste fakturan utan enbart hur mycket man förbrukat på sina olika paket, lite dumt. Har planerat att uppdatera applikationen för att reflektera detta men inte blivit av, kanske kvällens projekt?
loggade in på "mitt tele2 (det nya", ser datamängd men ser inte längre hur mkt min faktura kommer ligga på?
Också ett känt fel, verkar inte som om Tele2 räknar ut det för alla och därför har jag (hittills) inte lagt till stöd för det. För mig visar den alltid 0.0 kr men jag vet att för en del står det korrekt siffra. Tele2 är konstiga
Jag blir helt sjukt trött på deras nya sida, känns absolut inte som en färdig produkt. Är det jag som är trög eller finns det inget sätt att se under vilken period abonnemanget löper (för att veta när datatrafiken nollställs)? Det kanske är något självklart som när fakturan ska betalas, men i den gamla versionen stod det klart och tydligt mellan vilka dagar varje "abonnemangmånad" var. Min fråga är alltså om det går att se den informationen någonstans? Tack på förhand
Ännu en ny variant som bara finns där utan att de mejlat och berättat att man måste registrera sig på nytt. Tror det är 4:e gången nu. Verkar vara vart och vartannat år. Jobbigt, för jag tycker det blir mindre data och sämre för varje gång! Det står att datatrafiken nollställs vid månadsskiftet vilket är konstigt eftersom fakturaperioden slutar den 6:e kl 24 då samtalstrafiken nollställs (7:e kl 00). Nu har ju Tele 2 inbyggda strukturella felaktigheter i sin bristfälliga samtalsredovisning så de är inte att lita på vilket kan förklara den alltmer minskande detaljrikedomen avseende samtals- och datatrafik. Upptäcker det efter någon internredovisningsrevision månader efteråt så blir du efterdebiterad utan lagstöd men hur ska du kunna kontrollera eller veta när det är tvärtom. Jag hade tur eftersom jag visste att jag omöjligen kunde ha ringt de påstådda dagarna, men...
Datatrafik och SMS verkar stämma men jag mina samtalsminuter står på 0 och de har inte rört sig sedan jag installerade appen.
Min samtalstid fortsätter att skena iväg alldeles för mycket. Så mycket ringer jag absolut inte. Någon annan som har samma fel?