Jag är nog sjukt sämst på detta... Men jag fattar inte vad det är för namn + lösen som jag ska skriva in?! Är det "mobilens" eller det jag har på Tele2.se eller något helt annat :O Snälla, beskriv vad jag ska göra!! :-) Mvh/ Oscar
Du går in på Tele2:s hemsida och skapar ett konto där. Kontot du har skapat där använder du samma uppgifter i Telefonen sedan
Hur går det med OpenID Björn? Vore najs om det gick att ordna för jag kopplade mitt nr mot min gmail... doh /fellow kistadian
Låter lite konstigt, finns felet på deras webbsida med? Problemet är att Tele2 bara visar förbrukning av paket, inte all förbrukning sen senaste fakturan. Ska uppdatera appen för att reflektera detta. Inte tittat på än, men ska göra Applikationen är 80kb stor men visst, ska lägga in stöd för det
hur går det egentligen med programet? Saknar uppdateringar så att allt fungerar 100% Lycka till och tack för en kanon app
Jag har arbetat på en uppdatering med bland annat en widget men det är en del kvar att göra och jag är med och har hand om KTH-mottagningen i Kista så lär inte bli mycket gjort de närmaste veckorna . Om någon artistiskt lagd kan komma med designförslag på både vanliga appen och widget vore jag jätteglad!
Hmm... Jag tycker det är märkligt att jag kan se samtal/SMS när jag går in på Mitt Tele2-konto wia webbsidan på min dator men via Tele2-appen på mobilen ser jag endast dataförbrukning. SMS/Samtal = 0 via appen. Trist
jag ser all info, har aldrig haft problem med att den inte visar rätt. Men Däremot så avbryts uppkopplingen mot tele2 ocft. Säger att det är ett problem hos Tele 2. Men om man försöker några gånger så fungerar det till slut. Antar att felet ligger hos Tele 2's servar...
Jag loggar in på Mitt Tele2 http://www.tele2.se/mitt-tele2.html klickar sedan på Mobiltelefoni under tjänster och sedan på detaljspecifikation. Där ser jag under resultat : Samtal : 11st SMS:39st MMS:7st Samtalsminuter: 14min Datavolym: 14Mb Men när jag går in på Tele2-appen på min HTC Desire under Sammanfattning så står det : Samtalstid 0 minuter SMS 0 st medans Data står 6.77Mb
Ah, applikationen visar just nu paket och inte detaljspecifikationen. Nästa version kommer visa båda!
Någon uppdatering av appen? Vore perfekt och kunna hålla koll på sitt datapaket :S trist om man spränger gränsen snabbare än planerat.
3gwatchdog använd 3gwatchdog för det, väldigt smidigt! Appen varnar om du är nära gränsen som du själv definierar... jag vill fortfarande ha OpenID inloggning, tyvärr länkade jag mitt nr till googlekontot som inte går att logga in med i appen :/
Gå in på http://mobil.tele2.se/ med ditt mobila nätverk (funkar inte med wifi) och klicka på mitt tele2 så visas en stapel över förbrukad datamängd och en för sms. Sent from my HTC Desire using Tapatalk