Funkade kanon tidigare men nu när jag försöker logga in så får jag fram: Problem med inloggning, felaktiga uppgifter eller problem hos Tele2. Vad kan det bero på? Ska tilläggas att jag kan logga in via internet men inte via appen.
hur loggar man in? "användarnamn" hmm... det har alltid varit min mail, men när jag försöker logga in här så blir det bara fel inloggnings uppgifter
Skulle var nice om ZiP som har skapat denna app har att säga om hur död den är just nu och varför. Brukade använda den hela tiden tidigare men går ju inte logga in längre
Men även när det gick att logga in så funkade inte skiten, allt stod på 0 hela tiden. Men det är nog ett problem från Tele2s sida
Tittat lite på det och är inte 100% på varför inloggningen inte fungerar, Tele2 skickar tillbaka samma information vid inloggning som innan men de har ändrat något annat... Får undersöka vidare och göra klart nästa version som fixar en del andra problem i den nuvarande. Har rätt mycket att göra på både jobbet och med studierna innan jul dock