Telefon i prisklass

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Sladdaren, 8 nov 2015.

Taggar:
  1. Ara

Ara Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    2 199

MINA ENHETER

Inte alls samma prisklass.

2. Caged

Caged Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Samsung Galaxy Ace 4. Den kostar mellan 1000-1500kr. Jag har en själv och den är skitbra. Rekommenderas varmt till alla som vill ha en billig men bra android telefon.

Rospigg gillar detta.
  3. Rospigg

Rospigg Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 173
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8
    Telefon 2:
    Samsung A52s Enterprise Edition
    Det här!

Det är bra att någon kommer och säger att det faktiskt fungerar med en standard budgetmodell av känt märke.
    Folk tittar sig alltför trötta på specs som om det vore det som är helt avgörande för vad man får för upplevelse.

Det är ju vad man ska använda telefonen till som ska vara avgörande hur pass kraftfull hårdvara man behöver.
    De flesta utnyttjar ju inte alls den hårvara man har, och visst finns det andra vinster i att ha nyare hårdvara i form av strömförbrukning etc...

Nu ska jag ta och titta på 11/11 rean i Kina och beställa en riktigt kraftfull platta till förhoppningsvis väldigt lågt pris.
    Inte för att jag behöver, utan för att jag vill.

Carre_80 gillar detta.
  4. Sladdaren

Sladdaren Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Tack för mycket tips i tråden. Har nyss lagt en beställning på en Doogee telefon som jag fick tips om i början av tråden. Får se om man blir nöjd med denna. Finns så väldigt mycket märken att välja på och då och då så råkar man på ett måndags exemplar. Får hoppas man inte har otur denna gång.:cool:

Ara gillar detta.