Fråga: telefon kontakter me facebook!?

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av putte_86, 21 sept 2011.

1. putte_86

putte_86 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

hejsan! Jag tror att jag håller på att förlora mitt förstånd. Jag Fick min Sgs 2 idag och försöker "få i ordning" den och hittade inget på forumet angående detta (letade säkert slarvigt!) problem, men, Går det överhuvudtaget att länka telefon kontakterna med fejjan, som det går på Htc. Och går det att få socialhub som typ friendstream-widget?

Tackar djupt för svar!

2. vibben

vibben Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jadu det går, man brukar få frågan när man loggar in på officiella fb appen om man vill synca... annars går du in på inställningar, konton o synca. Lägg till konto, facebook.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

3. Ampa69

Ampa69 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Sen så ska väl kontakterna ha samma namn i kontakboken som folket på FB så ska dom länkas ihop automatiskt med bild osv.

4. yeppeyump

yeppeyump Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    62

MINA ENHETER

Kapar tråden lite när vi ändå är inne på detta med kontakter och Facebook...

Har inga problem med att kontakter syncas, men vad det gäller profilbilden i telefonboken verkar GTalk ha "övertaget" för de kontakterna som är länkade både till FB och GTalk.

Jag skulle vilja att Facebooks visningsbild alltid är den som gäller. Någon inställning jag inte hittat?