Telefon stänger av sig själv?

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av krille85, 24 okt 2010.

1. Jakay

Jakay Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Precis så har det hänt för mig. Startade om telefonen igår då jag tyckte att den hade börjat lagga. Satte den på laddning via datorn över natten och nu då jag vaknade insåg jag att larmet inte ringt på mobilen. Den var stendöd!

Vid ett annat tillfälle har telefonen laddats ur då jag haft den på laddning via datorn, så jag blev förbannad och trodde det var så igen. Jag satte den på laddning med vanliga laddaren, men inget händer (ingen laddningsikon dyker upp). Den går inte att starta. Jag tar ut batteriet, sätter tillbaka det, sätter mobilen i laddaren, och då visar den att batteriet är fulladdat!?!

Jag hade aldrig dessa problem innan uppgraderingen till Froyo och hoppas som f*n att problemen försvinner med den nya uppgraderingen som kommer!

2. krille85

krille85 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Liten uppdatering. Har ej lämnat in mobilen än men idag märkte jag att om man knackar på baksidan så dör den så nu får man bita i det sura äpplet och lämna in skiten och hoppas på att dom fixar det!

3. matzas

matzas Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Samma med allt original

Jag har nästan samma problem. Den stänger av sig men blir helt död. Tvingas plocka ur batteriet. Uppstod för ett par veckor sedan.
    Lite trist.

Hat gjort en factory reset och plockat bort alla appar som inte är original.

Men ingen skillnad.

Får nog lämna in den.