Problem: Telefon vibrerar när man har den i handen

Diskussion i 'Xperia Z3 - Allmänt' startad av kanzaki, 18 aug 2015.

  1. kanzaki

    kanzaki Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jun 2011
    Inlägg:
    50
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Hej..

    Kan väl först säga att jag är ordentligt trött på att ha problem med denna mobilen.. Har skickat den för högtalarbyte flera gånger.. Och nu med senaste ICS uppdateringen har jag feta batteri problem... Först drar alla appar all ström o det fixa sig med ny installation med pc companion... O sen problem med telefon radio drar ALL ström.. Fixade sig med ny install igen.. Men innan jag gjorde den om installationen så vibrerade telefonen när man skakar den...

    Nu efter ominstallationen så vibrerar den fortfarande.. Det händer inte när skärmen är avslagen men när den är på.. Oavsett vad man gör.. Oavsett om man är i ett spel eller surfar eller är i startskärmen. Så ger den små mini vibrationen när man skakar telefonen. Behövs inte skakas hårt heller.. Bara lite o den ba vibb.. Vibb.. Fortsätter man skaka så fortsätter den vibrera...

    Är ordentligt trött på att ominstallera också är trött på att fixa nya bank id och allt annat.. Aldrig haft så stora problem med någon lur förut.. Vad ska jag göra? Den är telenor köpt på abonemang btw..

    En omstart fixar inte problemet..

    Också är batteriet fortf jättekasst sedan senaste reperationen.. Räcker bara en halv dag medans en kolega sitter o leker med sin galaxy note 4 hela tiden har han 70% när jag har 30% o jag använder inte den lika frekvent...
     
    Last edited: 18 aug 2015