Telefonen äter upp samtal och sms?

Diskussion i 'Milestone/Droid' startad av infexis, 11 nov 2010.

1. infexis

infexis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Hej, jag har problem med att luren inte visar vissa sms och samtal som tex när min chef försökte ringa mig i morse. Han gav till slut upp och skickade mail istället där han dissar mig (iPhone vs Android) och föreslår att jag ska byta mobil. Detta hoppas jag inte är nödvändigt så vad kan saken bero på och vad kan man göra åt det ?

2. Ekofasc

Ekofasc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    184

MINA ENHETER

Har haft mobilen sen januari & kan inte erinra mig att det någonsin hänt. Förrän för 10 minuter sen. Bara för att jag läste ditt inlägg tidigare i dag. I mitt fall kan jag dock tänka mig att det är handcent som svalt det på något sätt. Kör du standard-sms-appen?

Jag hann dock läsa det men efter att jag fått ett till från samma kontakt strax efteråt & jag öppnade konversationen så var det förra inte kvar. Använder pop-up-funktionen vilket jag inte gjort så länge.

Sent from my Milestone

3. infexis

infexis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Jag har tidigare kört handcent precis som du så jag bytte, ingen skillnad.
    Har även kört custom rom, trodde den spökade så jag bytte till stock, fortfarande ingen skillnad...

edit: det verkar vara bra nu, tror det var upp till tele2 för några av mina polare har också klagat.
    btw jag är back på kära cyanogenmod nu :D

Last edited: 13 nov 2010
  4. Ekofasc

Ekofasc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    184

MINA ENHETER

Tele2 är fantastiska ;-)

Sent from my Milestone