Telefoninfo i modelltrådarna

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av Rospigg, 16 jun 2011.

1. Rospigg

Rospigg Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 173
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8
    Telefon 2:
    Samsung A52s Enterprise Edition
    Hej!
    Satt tidigare idag och klickade runt bland en massa olika lurar. Blev lite kollrig i kolan efter ett tag.

Jag ville kolla lite på tänkbara telefoner och se vad folk tyckte om dem. Även om jag till en början hade några jag skulle kolla på så blev jag intresserad av en del andra lurar också, dock så blev jag då tvungen att kolla upp specsen för att de om de skulle passa mina behov. Då tänkte jag att det vore bra om det fanns lite kort info och en bild i en banner högst upp i varje telefons tråd.

Orkade inte vara mer seriös i mitt bildskapande just nu, men ni fattar grejen.
    Vilken info som ska stå med eller inte vet jag inte direkt, men men,,
    Kanske en länk till prisjakt också?
    Länk till tillverkarens sida?

http://imageshack.us/photo/my-images/841/legendinfo.jpg/

Som sagt, ni fattar tanken.

,

Last edited: 16 jun 2011
  2. Buzz

Buzz Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    2 228

MINA ENHETER

3. Rospigg

Rospigg Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 173
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8
    Telefon 2:
    Samsung A52s Enterprise Edition
    Det kan man förvisso göra, vilket jag också gjorde. Informationen i sig är inte svår att få tag på, jag ville bara ha den närmre.

Och att läsa recensioner skiljer sig lite från att läsa vad folk skriver är bra eller dåligt ett halvår efter telefonen släppts.

Tanken var att slippa komma ihåg specsen på just denna telefon, alternativt hoppa mellan tabbarna. Det fungerar ju bra när man sitter med datorn eller en tablet, men mindre bra på telefonen.