[Telenor] Bra pris på Samung S20 5G?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av J4N50N, 9 jun 2020.

  1. J4N50N

    J4N50N Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jun 2020
    Inlägg:
    61
    Mottagna gillanden:
    85
    Hej! Är ute efter ny telefon och har fått erbjudande av Telenor (Då jag redan har abbonemang där) för en S20 5G för 380kr i månaden i 24 månader. Är det en bra deal? Jag har sett andra som fått mycket billigare via andra operatörer men ingen via Telenor. Finns det något sätt att "pruta" ner priset till typ 300kr i månaden?
     
  2. Carre_80

    Carre_80 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2014
    Inlägg:
    709
    Mottagna gillanden:
    284
    Telefon:
    Mate 20x

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Mate 20x
    Telefon 2:
    Mi max 2
    Har svårt att tro att de bara sänker priset sådär. Har du däremot ingen bindningstid kvar kan du ringa och säga att du vill säga upp abonnemanget så ger de dig bättre erbjudanden.

    Men bäst erbjudanden får du nog hos Comviq där till skillnad från Telenor abonnemanget ingår i priset. Kolla på "månadens mobil"! Varje månad kommer ett nytt erbjudande och de kan emellanåt vara helt sanslöst bra priser där.
     
    Frazze och bernard gillar detta.
  3. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 691
    Mottagna gillanden:
    44 670
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Om Tele2/N4M funkar hade jag också haft ögonen på månadens mobil på Comviq. Det brukar vara rätt bra deals där.

    ...annars finns ju alltid Samsung Upgrade+-grejen, men jag har ingen koll på hur förmånligt det är och huruvida det är vettigt eller ej, men värt att spana in kanske: Samsung Upgrade+: uppgradera telefon var 12:e månad


    Att hoppas på större prissänkningar utanför operatörerna eller typ Benify eller så är nog knepigare. Tillverkarna vill säkert inte dumpa priserna där det blir tydligt för kunden i för stor utsträckning då det urholkar varumärket lite :)