Säljes: Telia årskort surf+säker mobil

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Bobby, 12 jan 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Bobby

    Bobby Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2009
    Inlägg:
    565
    Mottagna gillanden:
    62
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max
    Hej, säljer årskort surf (0,5 gb) i månaden i ett år. Värde 499:-, samt årskort säker mobil värde 299:- men säljer allt för 250:-. Prutat och klart.

    Kan skickas per post (köparen står för frakt) eller så skrapar jag rutan på kortet och skickar koden i pm.

    Ett annat krav är att pengarna sätts in på mitt konto innan jag skickar koden.


    Har sålt 2-3 andra saker här på Swedroid "Köp och sälj"-forum så är inget fuffens.


    Bildbevis (framsida):
    [​IMG]

    Bildbevis (baksida):
    [​IMG]

    OBS! Årskort säker mobil fungerar EJ med iPhone
     
  2. islandmountain

    islandmountain Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jan 2012
    Inlägg:
    664
    Mottagna gillanden:
    46

    MINA ENHETER

    Hur fungerar detta, behövs det ett Telia Kontantkort bara, och sedan skriver man in koden? Behöver man fylla på kontantkortet något under det året, eller är det bara att använda internet helt gratis?
    Och vad är Årskort säker mobil?
     
  3. Bobby

    Bobby Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2009
    Inlägg:
    565
    Mottagna gillanden:
    62
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max
    Tjena islandmountain,
    Du aktiverar koden genom ett kontantkort från Telia. Några ytterligare kostnader behövs inte. Surfa fritt och säker mobil ett helt år från det att du skrivit in koden.

    Från Telias hemsida:
    Vad är Telia Säker mobil?
    I Telias olika mobila abonnemang ingår en licens för Telia Säker mobil. Programmet ger dig ett komplett skydd mot virus, spionprogram och intrång. I grundfunktionerna ingår: Antivirus, Surfskydd, Föräldrakontroll och Stöldskydd.
     
  4. islandmountain

    islandmountain Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jan 2012
    Inlägg:
    664
    Mottagna gillanden:
    46

    MINA ENHETER

    Ok, vad bra. Håller på och fixar med ett litet projekt att att bygga om en X10 mini till en GPS-spårare för bilen, så då är ju detta perfekt då jag bara behöver datatrafik!
    Problemet är att den är låst till 3 just nu, men om du inte har sålt koden och jag lyckas låsa upp mobilen så återkommer jag under veckan!
     
  5. Bobby

    Bobby Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2009
    Inlägg:
    565
    Mottagna gillanden:
    62
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max
    Trevligt projekt men det låter som en dyr GPS-spårare. Om du vill så kan jag byta en ny Galaxy Gio och detta paket mot din X10 mini. Men visst, du är välkommen för en deal så länge jag inte fått detta sålt! Lycka till med projektet!
     
  6. islandmountain

    islandmountain Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jan 2012
    Inlägg:
    664
    Mottagna gillanden:
    46

    MINA ENHETER

    Tack så mycket för erbjudandet, men har precis köpt en begagnad X10 mini billigt, så projektet blir inte så jättedyrt. :)

    Men om du vill ha en begagnad X10 mini jättegärna, så går jag ju utan problem med på ett sådant byte... ;)
     
    Last edited: 12 jan 2013
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.