Diskussion: Telia Leverans

Diskussion i 'Galaxy S6 - Allmänt' startad av Likor, 9 apr 2015.

  1. Likor

    Likor Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2011
    Inlägg:
    469
    Mottagna gillanden:
    88
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy A52
    Någon som beställt S6 Edge 32 GB Guld från telia och fått något besked om den? När beställde ni?
     
  2. Idka

    Idka Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jun 2012
    Inlägg:
    30
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Beställde den 12/3, har inte fått någon information än. Står på Telias hemsida under supporten att dom börjar skicka tidigast 10/4.
     
  3. MaxieA

    MaxieA Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 okt 2011
    Inlägg:
    59
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Om ni kollar er orderstatus så ser ni ingen information eller plockas från lager?
     
  4. Idka

    Idka Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jun 2012
    Inlägg:
    30
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    fick besked idag. förväntas komma den 17/4. Ordern står i "väntar på lagerleverans".
     
  5. fruktsallad

    fruktsallad Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2011
    Inlägg:
    381
    Mottagna gillanden:
    94
    Telefon:
    iPhone 14 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone 14 Pro
    Min Flat White 32 GB ligger och väntar på utlämningsstället. Bara för att göra er lite avundsjuka...:-P
     
  6. Likor

    Likor Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2011
    Inlägg:
    469
    Mottagna gillanden:
    88
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy A52
    Fick min telefon igår men höll på att bli utan. beställde min edge 2/3 och 14 mars chattade jag med telia om simkort till telefonen om det följer med eller inte. vi bestämde att de skulle skicka nytt simkort. jag frågade då om det andra simkortet avaktiverades och fick då till svar att den gör det när du sätter in det nya. vad bra tänkte jag och dagarna gick. fick mejl igår om att försändelse har kommit till ombudet och att sms avi skickats ut via sms. det var bara det att min telefon slutat att fungera. gick inte att ringa till eller från den och inte surfa telia hade stängt av mobildata. då chattade jag med dem igen och fick då veta att 30 dagar efter att nytt simkort beställts avaktiveras det gamla automatiskt. Kul jag frågade hur jag skulle göra eftersom avin skickats via sms. då fick jag till svar att de kunde hjälpa mig att återaktivera simkortet men det skulle ta upp till ett dygn. Sen skulle jag dagen efter få en påminnelse avi och då kunde jag hämta ut telefonen. men då skulle det nya nano simkortet jag beställt bli avaktiverat och då skulle jag få beställa ett nytt sådant som tog ca 4 dagar att få. Det skulle innebära att jag först får vänta 1-2 dagar innan jag kan hämta ut telefonen. Sen vänta 4 dagar till innan jag kan använda telefonen. Jag gick till ombudet och tur nog kunde jag få ut paketet ändå. Kommer hem öppnar och upptäcker att de inte skickat med den trådlösa laddaren som skulle ingå. kontaktade dem igen via chatten och fick till svar att en laddare skulle skickas direkt från dem. Tycker det är så jävla uselt alltihopa så det finns fan inte. ingen ursäkt och inte ens tal om någon kompensation.