Ja, jag vet, får väl se om jag har tur. I värsta fall kommer den på tisdag, om inte telia ångrar sig igen och drar tillbaka plockning, har läst någonstans om någon som drabbades av det när det hade stått så. Jaja, det visar sig nästa vecka.
Jo men flesta paket når fram rätt fort. Skickas den från mitten av Sverige och den ska neråt eller uppåt. Så tar det oftast inte mer än 1 dag. Men bor du högst upp Sverige och paket kommer från Skåne. Då tar det mer än 1 dag. Då jag har haft paket som skickas från Göteborg till mig och det tagit 1 dag.
Ja, postnord har paketet. Så om dom inte strular till det kommer den nog imon. Man kan ju hoppas dom inte tappar bingen med paket, har sett det hända live.
Bor mindre än 10 mil från Ljungby så om dom inte tappar bingen med paketen borde det komma fram imon.
Till mig tar det nästan alltid 2 dygn och jag bor typ i mitten av Sverige (Jämtland, dock långt västerut). Ljungby ligger ju dessutom långt söderut. Men det var ju rätt off topic
Så nu är mobilen uthämtad och på laddning, får se om jag hinner överföra något ikväll eller om jag får vänta till imon.
Ja och nu är den äntligen nästan helt installerad. Typiskt att man fick fullt upp lagom till mobilen kom.