Telia skiter dom i sina kunder ?

Diskussion i 'Telia, Fello & Halebop' startad av FaarreeSweden, 26 sept 2022.

Taggar:
  1. FaarreeSweden

    FaarreeSweden Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 apr 2014
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Lång historia kort teleportering utav två nummer från tre till Telia huvudabonemanget inga problem men extra användaren har fastnat för Manuel hantering teleportering gjordes 2022-09-21 klockan 01:00 idag den 2022-09-26 efter 6-7 samtal till Telia samma skitsnacka numret väntar på Manuel hantering som småbarnsföräldrar är man beroende av en fungerande telefon är deta okej ?
     
  2. Cupcakes

    Cupcakes Mobilberoende Moderator

    Blev medlem:
    14 jan 2011
    Inlägg:
    14 958
    Mottagna gillanden:
    7 954
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Självklart är det okej. Om Telia upplever något problem med att automatiskt kunna flytta numret behöver det hanteras manuellt. Det finns ingen mening med att bli upprörd över detta. Ditt gamla abonnemang från Tre fungerar så länge som numret inte har flyttats över, du kan således använda det tillsvidare.
     
    Matte1976 och Kristy gillar detta.
  3. FaarreeSweden

    FaarreeSweden Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 apr 2014
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Numrera vart flyttade till Telia 2022-09-21 och huvudabonemanget fungerar hos telia och i och med att extra användaren vart flyttad samma tidpunkt så har tre inget med det att göra och numrera funkar inte hos tre sen 2022-09-21 klockan 01:00 så flytten var inga problem men aktiveringen däremot hoppas att det vart tydligare.