Vet, men det sjukaste var att min mor inte hade beställt någon alls utan de skickade bara min avi till henne. Jag skrev in mina uppgifter så jag vet inte alls hur de fick reda på morsans uppgifter + att jag ville ha SMS. Men den ligger iaf på ICA. Väldigt mysko......
Du råkade inte vara inloggad på Telias "mina sidor". På din mammas konto tänkte jag. Sent from my Light using Tapatalk
Vet du hur många dom hade? Jag var i hisingsbutiken, nordstan och kungsportsplatsen i söndags, dom hade inte i någon av butikerna Tråkigt när man bor i alingsås och måste åka dit.
Säljaren i butiken i Frölunda Torg sa "några få kvar" när jag var där strax efter lunch i tisdags. Har nu som sagt fått en till som ligger hos posten. Kan hämta ut den och sälja den vidare ifall någon är intresserad. Skicka PM isf. ***SÅLD*** Sent from my LT15i using Tapatalk
Och då är det april Det var inte många dagar i april som den var prissänkt... Tror inte det var så många som köpte den i april innan sänkningen
Light till salu Jag har en Light liggandes på postens utlämningsställe som jag är inne på att kränga iväg. Anledningen är att jag satar på en Ipad istället... Är det någon som vill köpa den går det bra, 995:- plus ny fraktkostnad. PM:a mig bara. Finns så klart även för hämtning i Umeå/Vännäs. Edit: SÅLD!
Jag kan sälja min som jag hämtade ut igår då jag inte behöver den. 995:- Finns norr om Stockholm, avhämtas. Skicka PM.
Hämta ut min häromdagen Och pilla med den första gången igår kväll. För 995 kr är ja helnöjd med den Fick inte med fri surf som vissa fått men kör med comviq kontant. Är ju bara max 3 kr per dag i surf så det överlever jag
Hmm, fick ett SMS att plattan nu finns att hämta på posten (ICA). Wtf? Fick min platta för två veckor sedan. Telia som lyckats skicka en till.
Hmm... hoppas att jag råkar ut för samma sak. Trodde inte jag skulle ha någon nytta av en platta, nu har jag två och de används flitigt av hela familjen.
Konstig! Fredag fick jag sms att det ligger en platta på Ica så nu sitter jag med 2. Men nu köpte en kompis min 2 så har bare 1 nu.
Verkar som att Telia gjort bort sig rejält den här gången. Ni som la en order, fick beställningsbekräftelse men ingen platta - läge att gå vidare....