Snälla lägg ner, fuskar du på alla spel eller? Så mycket tråkigare då. Hoppas dom uppdaterar och tar bort buggar osv, kraschar varje gång jag trycker på play again Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Buggat spel som ba den.. Min tjejs Galaxy S har bättre flyt än min S2a.. Kraschar hela tiden och måste dra ur batteriet och då raderas all progress jag gjort.. Lite tråkigt när man fått ganska höga scores och så. Kör CM9 4.0.3
Fungerar super på min SGS2 med Miui, inte en anda krasch och flyter fram som vattnet i Nilen. De som kodat detta spelet kan verkligen sina SGS2....synd bara att spelet är aptrist, var detta verkligen allt? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Beta-4
Jag kan fuska hur mycket jag vill och på vilket spel jag vill, och jag ska inte behöva se någon kommentera så som du gjorde för det är så barnsligt. Jag frågade de som vet hur man fiskar, om du vet hur så ber jag dig snällt hur man gör men om du inte vet bara lägg ner med skitet Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ja, och jag kan väl lika gärna ställa mot frågor? Menade inget illa med mitt inlägg om det är det du tror? Spelet är ju faktiskt ganska kul, när det väl funkar ok. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Ok men då ska jag svara på frågan: nej jag fuskar aldrig på andra spel.men denna ska jag göra för att slå mina iphoneboys vänner Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Slå och slå. Du har ju inte slagit dom om du fuskar, finns dock fusk/bugg till ios versionen. OnT: Riktigt kul, flyter på bra på GS Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Det här spelet är ett perfekt exempel på att folk inte kan recensera spel. Nästan alla har problem med oväntade avstängningar men ändå sätter väldigt många en femma i betyg på google play. Helt otroligt. Ett spel/app men en så stor bugg ska ALDRIG få fem i betyg.
Ser inga femmor med negativa recensioner? Fungerar precis som det ska för mig iaf, man får väl ge en femma om det fungerar bra. Sent from my HTC Desire HD
Jag måste backa på mitt förra inlägg i denna tråden, jag tycker iofs att detta spelet är ganska skitkasst även ifall jag inte märkt av några buggar men i sin skitkasshet är det förjävla beroendeframkallande. Jag har nu fått ihop 160 000 poäng utan fusk, tycker det är ett helt okay score. Förövrigt så är det mycket lätt att fuska i detta spelet om man är rootad, jag har dock inte gjort det ännu, då jag förstört ett och annat GLU spel genom fusk. Spel tappar lixom charmen med bästa utrustningen, speciellt GLU spel.
Bara jag som tycker det är mycket svårare att få poäng i Android versionen? Får mycket högre med en iPhone Sent from my HTC Desire HD
min maxade är 456000 p på android men första gången på iphone fick jag 2800000!!!! fyfan vad orättvist
Det är för att du har så låg multiplier ännu. höha poäng får du efter att ha klarat många objectives. För övrigt är ju spelet helt värdelöst till Android, till iOS är det underbart dock!