Hände mig någon enstaka gång innan jag uppdaterade till den senaste versionen. Nu flyter allt på väldigt bra faktiskt. Uppdaterat?
Händer mig ibland störande Till dem som vill fuska, jag använde ganecih appen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Laggar inte det minsta på min SGSII. Dock tycker jag det är grymt störande att spelet inte pausar allt ignorerar varningsmeddelandet om låg batternivå. Sådär lattjo när man dött två x pga detta när man vart uppe på höga poäng :/ Edit: Vad har ni som INTE fuskar kommit upp i för poäng? Vore kul att jämföra Själv har jag bara 523465p hittills men försöker plocka alla objectives så man får sköna bonuspoäng. *Tapa tapa talk..*
Någonting på 140k Får mannågon slags bonus av coins? Verkar få mera total poäng om jag tar coins Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
119 111 nu . Ni som vet finns det något fusk som funkar på android versionen . Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Gamecih, funkar på nästan alla spel, du kan ändra nästan alla variabler med det. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Har köpt tre "ressurect" men förstår inte hur de funkar. Hur ska man aktivera dem? Sent from my LT26i using Tapatalk
Mitt rekord ligger på över 500 000, ganska stolt faktiskt! Kanske inte världens bästa spel men det är ändå rikigt berorndeframkallade Skickat från min Samsung Galaxy S2