Huga, är det bara jag som inte har highscore över 100000? Mitt är på beskedliga 89000 i och för sig har jag svårt att ta spelet på allvar och orkar inte bry mej om objectives. Och min multiplier är inte så hög, men vad gör den för nytta egentligen? Men måste också säga att spelet är väldigt roligt och beroendeframkallande. Simpel princip där man blir förbannad på sig själv hela tiden för att man gör klantiga misstag.
Nej, man låser upp de nya gubbarna för "shits and giggles" i princip. De har inga speciella egenskaper, tyvärr.
Önskar de hade klargjort detta innan man drog iväg 10k coins för ingenting. Sjukt störande. Tapatalked from my Samsung Galaxy S2.
Aa man får multiplier för att det finns objectives där det står att man ska köpa alla gubbar Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Riktigt irriterad nu, när jag försöker installera temple run så står det att jag inte har tillräckligt med minne, men grejen är att jag har 190 mb ledigt internminne och 480 mb ledigt minne på SD-kortet. Har väntat så länge på detta spelet... Sent from my U20i using Tapatalk
Finns fortfarande massa buggar kvar, ibland så registeras inte svep heller som gör så att man dör tex så är det fel på RAZR:s där ljudet är brusig
Fick till en såndär perfekt omgång ikväll och kom upp till 950 000+ Skickat från min Samsung Galaxy S2
Ingen annan som har problem med att spelet kan tokhänga sig och reseta allting för att man måste dra ut batteriet?
Jag kan inte hitta spelet på market i telefonen och när jag via datorn går in på android.market.com (och kommer till Google Play) står det att spelet inte är kompatibelt med min telefon. Varför? Jag har originalrom (programvaruversion 2.1 - update 1) och spelet kräver Android 2.1 eller senare, så det borde ju fungera tycker jag.
På min telefon så flyter det på hur bra som helst och inga "feltolkningar" av swipes. Vid löpningar över 14 000 m så har jag oftast använt 4-5 ressurections. Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2
Den bilden blev ju ganska värdelös när jag laddade upp den :-) Highscore: 3 635 564 Longest run: 14 262m Most coins: 6 187 Multiplier: 43 Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2