Har sett kommentarer att man inte ska trycka så hårt, samt trycka lika löst när man registrerar avtrycken.
Som jag förstod det fick många journalister telefonen först efter 20:e. Hur kan man trycka ut en skriven och filmad review inom 7 dagar?
Ja men vissa recensioner säger tvärtom, att det fungerar bättre om de trycker hårt så man vet verkligen inte vad man ska tro på
Om det är olika bud om något så är nog det bästa att testa och bilda sig en egen uppfattning. MKBHD verkar dock imponerad av den och han är bland de bästa enligt mig. Jag litar inte så mycket på sidor här och där som kanske är betalda.
Ja jag har beställt en och ska prova. Men börjar bli mer sugen på en P30 PRO, 8 x zoom på den låter grymt och får ju 2 x att vara menlöst
Kom en uppdatering för ett par dagar sedan som påstås förbättra den. @mannyb - märkte du någon förbättring?
Upplever många problem med fingeravtrycksläsaren så är den förmodligen inte helt hundra. Det var samma visa med 6T. Vissa påstod sig att det fungerar perfekt (och fortfarande gör) medans andra har problem. Med facit i hand vet vi att den inte är speciellt bra. Man ska inte behöva "använda den rätt" det ska bara funka för de flesta utan hokus pokus. Så min gissning är att då det är en första generation så är den förmodligen inte lika tillförlitlig som en gammal hederlig läsare. Varför skulle så många annars säga sig uppleva problem? Känns lite Steve Jobs över det hela. "You're holding it wrong".
Jag har en åsikt likväl som du förmodligen har en åsikt. Vi lämnar det där. Vi får se senare hur det ter sig.