The Advanced Ace Hack Kit går inte att installera för mig?

Diskussion i 'Desire HD' startad av Fnikanor, 19 nov 2011.

  1. Fnikanor

    Fnikanor Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 okt 2010
    Inlägg:
    76
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Hej har ett litet problem som ni kanske kan hjälpa mig att lösa. Hade tänkt att roota min dhd med The Advanced Ace Hack Kit, det verkar vara väldigt enkelt, och svårt att göra "fel". Började med att ladda ned programmet i vanlig ordning. Har sätt på ett youtubeklipp och på forumet som xdadevelopers har gjort. Har extractat filerna på datorn. Nu när nästa steg kommer så blir det problem. När jag går in och ska installera filerna via att klicka på htcdrivers datorn, datorn laddar i en hundradel, och sedan så händer det inget mer. Har provat att gå vidare såsom dom säger att man ska göra i både videon och på forumet på xdadeveloper utan resultat. Det som händer när jag kopplan in mobilen med datorn och slår på programet är att det kommer upp en text där det står Stop watch tv, read the manual. Frågan är vad kan man göra för att få det att fungera? Gör jag något fel?



    How to Root HTC Desire HD - YouTube


    Tack//Fredde
     
  2. kicken

    kicken Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 nov 2011
    Inlägg:
    373
    Mottagna gillanden:
    82
    Operatör:
    vimla
    Telefon:
    note 9

    MINA ENHETER

    Operatör:
    vimla
    Telefon:
    note 9
    ROM:
    stock
    Står såhär i manualen:

    Are you curious about the PA$$ K3Y yet? Every time the Hack Kit runs, it generates a new one and puts it in the this link: CAJUN.txt. After you get to the prompt for it, click the link and copy and paste the K3Y (no extra spaces) into the prompt.

    Alltså när du startat AAHK ska du gå in på CAJUN.txt länken i manuallen och kopiera in det som står där.

    mvh
     
    Fnikanor gillar detta.
  3. Fnikanor

    Fnikanor Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 okt 2010
    Inlägg:
    76
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Tack, hade missat detta. Ska prova och se om det blir bättre.