Tid på första laddning?

Diskussion i 'Tattoo' startad av e1520, 23 okt 2009.

  1. Cyanopsis

    Cyanopsis Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 okt 2009
    Inlägg:
    76
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    En grej jag inte riktigt begriper är de dåliga avstängningsmöjligheterna som finns i Android-apparna. Är det bara kasst programmerat? Visst, jag använder också TasKiller men jag tycker egentligen inte att det ska behövas. Ungefär hälften av de program jag använder har ingen egen avstäningsfunktion, och jag tycker det är lite drygt att behöva köra TasKiller varje gång jag använt ett program. Kommentarer?!
     
  2. Helena S

    Helena S Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 okt 2009
    Inlägg:
    84
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag håller med fullständigt. De enda appar jag har som jag vet går att stänga av på riktigt är Spotify och Twidroid.

    Själv kör jag jkAppSwitch och Toggle Settings för att stänga av applikationer.

    Jag gillade att det var lätt att stänga av "allt" med ett enda tryck i Taskiller, men inte att man bara kan lägga till två undantag i gratisversionen. Jag vill ju inte att min musik/radio/podd/spotify ska stängas av mitt i lyssningen, så jag behövde fler undantag, helt enkelt.
     
  3. robot

    robot Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 dec 2009
    Inlägg:
    921
    Mottagna gillanden:
    159

    MINA ENHETER

    Vilken laddning är mest effektiv? Ladda genom Mini USB:n eller adapter?
     
  4. e1520

    e1520 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 okt 2009
    Inlägg:
    81
    Mottagna gillanden:
    4
    Telefon:
    Oneplus 3T

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Oneplus 3T

    Kanske är psykologiskt, men det känns som om det går snabbare via datorn än eluttaget.


    //E1520
     
  5. Farmfield

    Farmfield Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2009
    Inlägg:
    1 002
    Mottagna gillanden:
    54

    MINA ENHETER

    Task Panel är helt klart att rekommendera. Gå in i inställningar och ställ in så den autostartar & alltid ligger i listen - och så har den obegränsat med undantag... Bästa jag hittat hittills...