Tidsschema för JB

Discussion in 'Sony & Sony Ericsson Allmänt' started by chompiz, Dec 17, 2012.

1. dragontrumpetare

dragontrumpetare Android Apprentice Medlem

Telefon:
    SONY Xperia 10

MINA ENHETER

Telefon:
    SONY Xperia 10
    ROM:
    Original Stock ROM
    Ok, inte för att jag ens nämnde lurarna ifrån 2011 i min text. Vete fankens vart det kom ifrån. Det är möjligt att du har rätt, att Lund avdelningen blivit mindre just p g a nedskärningar så att de inte kan jobbar tillräckligt effektivt, utan måste helt enkelt prioritera bort lurar. Ingen direkt fanboy heller för den delen. Har givit Sony en del kritik jag också. Så kan tänka mig byta tillverkare, om någon har kör samma stil i gränssnitt som Sony gjort. Problemet är att jag fortfarande tycker Sony har ett bättre gränssnitt som jag trivs i. Jag struntar egentligen i hårdvaran bara telefonen funkar bra. Vilket jag inte riktigt kan säga om min nya Xperia S som uppvisar en del buggar som inte den första hade. Det enda i luren min lur som funkar stabilt är väl just telefondelen. Visst nya launchern löste mycket, men inte allt. Nej, jag byter gärna till annat märke, om mjukvaran stämmer och funkar för mig. Så kalla mig inte Fanboy. Jag vill ha så rent gränssnitt som möjligt och just nu är Sony de som har det tycker jag.

Men jag bara undrar. Finns det inte något för dig som är positivt angående Sony? Eller är det bara att allt skall vara det senaste, annars är det kasst?

2. MSIOCGenie

MSIOCGenie Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Om du vill ha ett så rent gränssnitt som möjligt, så borde väl Asus PadFone eller Nexus modellerna vara perfekta för dig?

3. Galaxy

Galaxy Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Tar det på PM så tråden inte förstörs :P

4. Mini Android Mobile

Mini Android Mobile Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Kommer vänta med Uppgradera från Gingerbred till Jb

några månader så att man kan se vilka bugar som folk kommer att få just nu vet jag endast lite om jb och uppföljaren 4.2 ,,just nu rätt nöjd med det jag har i mobilen