Någon som köpt dome glass som haft problem med det? Köpte ett och det sprack på edgen när jag drog tummen över. Reklamerade och fick ett nytt. Satte dit det nya för ett par dagar sen och igår när jag va ute gick så hade jag min och tjejens telefon i samma ficka och plocka upp telefonen med spräckt glas..
Har Whitestone Dome på min S10+ och jag har inte haft några problem med det sedan jag monterade dit skyddet.
Mobilhållare instrumentpanel trådlös laddning - UNISYNK Svensk produkt....kolla gärna prisjakt.nu för bästa pris..
Jag har använt en 4smarts VoltBeam Grip Snabb Qi Trådlös Billaddare / Bilhållare - 9W i ca 6 månader nu, funkar kanon. Fick hem en DELTACO Trådlös Snabbladdare för bilen, Qi-certifierad, 10W - Svart idag jag ska testa imorgon.
Hej jag hadde Whitestone dome glass på min men jag tog bort den för man fick trycka väldigt hårt på skärmen innan den låste upp.
Det har varit så för mig ibland också så jag har slutat använda fingeravtrycksläsaren då den är värdelös.
Tycker du den är så dålig alltså? Kör du pin istället? Är fundersam kring denna fingerläsare också. Ibland funkar det bra men ibland måste jag trycka fem ggr för att lyckas. Beror helt på om fingret är torrt eller inte. Lider tyvärr av ju just torra fingrar Synd att de tog bort iris scannern. På en sån här dyr telefon borde biometrin fungera bättre. Får se om jag behåller s10an, biometrin och batteriet lämnar mer att önska. Förutom ovanstående är luren väldigt trevlig.
Jag tycker inte den uppfyller mina kriterier. Den är alldeles för långsam och fungerar från och till helt random. Har läst att Samsung snart ska släppa en uppdatering som är fokus på fingeravtrycksläsaren och som ska göra att den blir rappare. Jag har fingeravtrycksläsaren samt ansiktsigenkänning aktivt på min S10+ Tycker batteriet är bra på min S10+ med SD855
Jag använder ett Zagg displayskydd. Fingeravtrycksläsaren är hur snabb som helst, mycket snabbare än med skyddet som telefonen kom med. Jag tror inte att man ska döma ut läsaren.. Min är otroligt snabb
Filmade för att visa... Vet inte hur jag ska lägga upp en film här men kanske kan länka till min Google Photo.. https://photos.app.goo.gl/JPeuKVqrSFbyzipk7
Zagg Invisibleshield Ultra Clear HD för Samsung Galaxy S10 - Köp här | Teknikdelar.se Nu är det ju i plast, inget glas. Så det känns ju som ett steg bakåt ifall man som jag kört displayskydd i glas de senaste åren... Men det var läsaren vi diskuterade och med detta skyddet funkar det kanon. Kan finnas billigare någon annanstans... Har inte kollat så noga.
Tack, har aldrig gillat skärmskydd. Men har ju det som sitter på nu. Och finns det bättre så är det ju inte omöjligt jag testar.. Och då är det bra med alternativ
Ramla precis ner i brevlådan, sådär lagom när man är hemma & är sjuk Känns jävligt bra! Det är dock inte samma som Samsungs Alcantara skal, utan detta har extra skydd runtom(tydligen). Trodde det skulle vara samma som det samsung körde dvs "full alcantara" utanpå och innuti.
Jag letar som en tok efter ett sportarmband. Många ställen anger inte mått, så jag undrar om någon har tips på ett som rymmer vår väl tilltagna lur?