Hittade för plus nu, https://www.amazon.de/dp/B07NQ235XX/?tag=oid02-21 Har klickat hem nu, finns som inkommande på Phonelife också om man vill spara 80 spänn. Känns gött att ha de hemma tills leveransen.
Räckvidden för fingeravtrycksläsaren är tydligen 0,3mm, och de flesta glas är 0,3mm. Man behöver nog ha ett glas som är 0,2mm. Det förmonterade skyddet i plast är tyvärr rätt enkelt att repa. Har redan lyckats sätta en repa i det.
Verkar ju som att det kommer ett förinstallerat skärmskydd från Samsung. Nu undrar man vilka skal som är kompatibla med det. Vill helst ha spigen.
Anledningen till att jag frågar att jag idag har en S8+ med Samsungs egna skärmskydd som inte är 100% kompatibel med mitt Spigen Neo Hybrid skydd.
Kommer denna laddare funka med S10 med eller kommer Samsung släppa en ny modell? Samsung Wireless Charger EP-N5100 Svart | Dustinhome.se
Den kommer ju inte ladda i 15W men den kommer fungera. Ganska nöjd med min men då köpte jag den för en klart lägre summa på 300 kronor eller något.
Kolla Prisjakt och www.teknikdelar.se som har den för 399 kr plus 29 kr i frakt. Samsung EP-N5100 (Trådlös laddare)
Nu har dbrand skickat de skins som jag förbeställde så uppenbarligen finns de på lager nu. Hoppas de kommer samtidigt som telefonen :-D
Japp, samma för mig. Jag beställde Swarm, hoppas det ser bra ut irl. Dock valde jag vanlig frakt så det tar väl 2 veckor