Samma här, 15 dagar + ligga hos Postnord i säkert lika många dagar innan de släpper det efter momshanteringen.
Jag hade även tänkt att skaffa ett skal, utöver mitt Dbrand-skin. Jag har aldrig (nästan iaf) använt skal, tycker det adderar för mycket bulk till min fina telefon. Men den här gången tänkte jag skaffa ett för att använda då situationen kräver lite mer skydd. Men vad ska jag ha? Vill ett ett så tunt som möjligt men med ok skyddsegenskaper. Gärna clear case. Samsungs egna? Spigen? ESR? (finns det ens i sverige?)
Jag slog till på Samsungs egna. Samsung Clear Cover för Samsung Galaxy S10 Plus - Transparent - Köp här | Teknikdelar.se
Har beställt 2 st Spigen från Phonelife,tycker Spigen håller lite högre kvalite än övriga. "Liquid Air Black" & "Thin Fit Black". Samsung Galaxy S10 Plus skal & tillbehör - Fri frakt hos PhoneLife
Beställde ett Ringke för S10+ via ebay från syd Korea dagen efter eventet, tog ca 1 vecka med postens 75krona påslagen så det verkar som om posten har skärpt till sig..
Jag köpte också från Spigen. Inte haft dem innan men vill ha ett med skönt grepp och ett med transparent bakgrund. Köp Spigen Galaxy S10 Plus Case Liquid Air Black online Köp Spigen Galaxy S10 Case Liquid Crystal Clear online
Tog priset i att vara efterbliven. Beställde ett Spigen Silicon fit till s10+ från Amazon, Exakt samma finns på phonelife 20 kronor billigare. Lägg till att jag får betala moms på den också. Riktig fail asså. Kan inte avbryta ordern heller då den skickats.
Har jämt kört med läderfodral på min s7 edge, täcker baksida och framsida, antagligen räddat mig några gånger. Telefonen med fodralet gör att den blir direkt mycket tjockare och inte alls lika smidig. Funderar ev på att köra på ett Samsung Clear View Cover eller Led Cover, som båda täcker framsidan. Men hur är dessa skal som enbart sätts på baksidan, täcker dom något framför skärmen? Det är skärmen fram/displayen som jag är mest orolig för på telefonen så det är det jag vill skydda mest.
Fick hem mina skal idag. På förhand missnöjd med Spigen Liquid Air Black dock då jag trodde det skulle vara en bättre greppkänsla i den. Någon med förslag på skal med "skönt" och stabilt grepp?
Funderar på s10+ Led View Cover alternativt Clear View Cover. Läste dock någonstans att Clear View lätt kunde få repor och så, har ingen aning då jag aldrig använt någon av dom. Någon som kan rekommendera?
Led View Cover är mycket händig och snyggare! Jag har använt det med S8+, S9+, Note 9 och snart med S10+
Tillbehör | Samsung Galaxy S10e, S10 och S10+ | Samsung Sverige Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Ja jag hoppas det går någorlunda fort att det kommer ut en liten behändig singelladdare med wirless fast charge 2.0. Gillar den jag har nu men att ladda lika fort som med kabel skulle ju inte skada