Blev en sådan hållare och ett sådant här fodral. Köpte från ebay för ynka 28:- inkl frakt! tog en och en halv vecka innan det var hemma. NICE!
Tycker hållaren är helt ok. fick dock fila av lite så att armarna nere inte viker sig så lätt. Hade varit bra om man kunde låsa de i utfällt läge men men...
Kanske blir lite snabblim där i morgon ska ännu se om det behövs, tror inte det.
plattan till hållaren spm man sätter själva mobilen i var kanon , då den även passar min andra hållare med sugpropp. Det är mycket enkelt att sätta i och ta ur mobilen med en hand och den sitter ändå bra i plattan.
Visst hela konstruktionen är lite ranglig och lämpar sig nog inte för rally körning men för dagligt bruk helt ok.
Nu slipper man ju sträcka sig fram för att peta på luren, som innan när jag hade den i rutan med sugkopp.
Skall man köra efter gps var det bättre att ha den i rutan än i ventilen, man slipper sänka blicken så långt om den sitter i rutan.
Fodralet var mycket snyggare i verkligheten och passformen är klart godkänd. Hela luren får plats i fodralet vilket inte var fallet med mitt gamla fodral. Skinnet känns som skinn fast det är fusk skinn. Telefonen passar perfekt i det och ramlar inte ur om man ruskar det upp och ned.
Betyg hållare
Ta i ur mobilen 5/5
bygg kvalitet 4/5
stabilitet 3/5
Lite ändring i konstruktionen och det hade varit en toppen produkt.
Betyg Fodralet
passform 5/5
känsla 4/5
design 4/5
kvalitet ja det får fram tiden utvisa. men håller det längre än det gamla jag hade så är jag nökd. det började falla i bitar efter en månad.
Last edited: 24 augusti 2010