Tillbehör till Galaxy S

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av Androido, 5 jun 2010.

  1. wuqqs

    wuqqs Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 sept 2010
    Inlägg:
    749
    Mottagna gillanden:
    88

    MINA ENHETER

    Om du menar baksidor/bakplattor till SGS så ja. Kolla in på tex ThePhoneHouse sidan 2 och 3 med Popularitet som sortering.
     
  2. Samsung Galaxy

    Samsung Galaxy Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 maj 2011
    Inlägg:
    803
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    har redan sätt de och har redan en vit skal men vill ha en med flera färger typ
     
  3. Sultanen

    Sultanen Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2010
    Inlägg:
    48
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag letar efter ett bakstycke(inte skal) till SGS, vill ha ett svart mindre glatt yta, gummiliknande hade inte varit fel.
    Vet att phonehouse hade ett mattsvart bakstycke tidigare men det verkar ha utgått? Hittar bara ett vitt på hemsidan och det har lagerstatus 0 mest överallt tycker jag..
     
  4. Sultanen

    Sultanen Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2010
    Inlägg:
    48
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Ingen som har koll på det?
     
  5. Andrewslayer

    Andrewslayer Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 nov 2010
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Någon som vet om något fodral att ha galaxyn i när man är ute och springer? Typ som man kan sätta runt armen eller liknande, är lite jobbigt att ha den studsande i fickan...
     
  6. Cyrax

    Cyrax Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 okt 2010
    Inlägg:
    288
    Mottagna gillanden:
    18

    MINA ENHETER

    Finns tydligen ett till galaxy S, själv använder jag ett till ifån 3Gs och det fungerar alldeles ypperligt, har använt det i ett år nu och det håller än.
     
  7. Ramboline

    Ramboline Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2009
    Inlägg:
    2 679
    Mottagna gillanden:
    917

    MINA ENHETER

    Kolla på www.netimes.com dom brukar ha bra passform snabb leverans och billigt.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 okt 2010
    Inlägg:
    288
    Mottagna gillanden:
    18

    MINA ENHETER

    Om det är ett hard case du letar efter så hittade jag ett hos Telenor, Barely there heter det och kostade typ 200kr och då medföljer ett displayskydd som verkar bra. Det var lätt att applicera displayskyddet oxå. Skalets passform är kanon. Finns även hos teknikmagasinet http://www.teknikmagasinet.se/prod/stor_bild/265958.jpg
    http://www.teknikmagasinet.se/prod/stor_bild/265958a.jpg <-- exakt ett sånt här var det jag köpte. Dock ingen gummigaktig yta mer än att det är mattsvart.

    Mvh
     
    Last edited: 27 jul 2011
  9. conny85

    conny85 Professional Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    19 okt 2010
    Inlägg:
    3 478
    Mottagna gillanden:
    930
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    OnePlus 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    OnePlus 6
    Telefon 2:
    Oneplus 3
    Jag köpte mitt silikon skydd från tradera för 50kr helt nytt..Så skaffa dig ett tradera konto och gör ett kap där istället.

    http://www.tradera.com/Galaxy-S-NYA...-S-Vit-43-SKARMSKYDD-auktion_260704_135735653 Fast pris 3kr :P
     
    Last edited: 27 jul 2011
  10. OneZerOne

    OneZerOne Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jul 2010
    Inlägg:
    117
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

  11. krofo

    krofo Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 maj 2010
    Inlägg:
    251
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Om du menar batterilucka så såg jag sådana senast på min lokala media markt.
     
    Sultanen gillar detta.
  12. hackeron

    hackeron Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 mar 2011
    Inlägg:
    672
    Mottagna gillanden:
    78

    MINA ENHETER

    Tänkte använda telefonen till löpning.. Hur har ni löst detta? Jag vill ju helst inte svetta ner telfonen varje gång man ska byta låt?

    Och man vill ju inte heller att den ska studsa runt och vara störande.. Såg något grej man kunde sätta fast på armen men är lite tveksam på det..

    Hur använder ni sgs när ni springer?
     
  13. Cyrax

    Cyrax Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 okt 2010
    Inlägg:
    288
    Mottagna gillanden:
    18

    MINA ENHETER

    För att vara lite otrevlig nu: SÖK (finns skrivet ett par gånger i denna tråd ^^) För att svara på din fråga så finns det armband till telefoner, jag använder ett och tycker det fungerar ypperligt dock är min till Iphone 3Gs men det fungerar bra efter ett par gångers användande så att den töjer sig lite.

    Mvh
     
  14. JohanH

    JohanH Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 maj 2010
    Inlägg:
    350
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Skulle vilja ha en liten recension av den :)
     
  15. Mikael R

    Mikael R Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 nov 2009
    Inlägg:
    1 506
    Mottagna gillanden:
    100

    MINA ENHETER

    Kolla på droidstuff.se - Shop de ska ha ett "armband" för telefonen om jag inte minns fel :)
     
  16. Dabbi2000

    Dabbi2000 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2010
    Inlägg:
    42
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    jag tränade för maraton i våras och var helt nöjd med min SGS på armen. Ända lättare sättet för att byta låtar vore med någon slags Bluetooth hörlurar med knappar på men det blir ändå strul att ha en lod på huvudet när du springer. Och varför skall du hålla på att byta låtar hela tiden... gör en playlista du är nöjd med eller hämta en podkast och låt den spela ut!

    Däremot var jag mycket missnöjd med armbandet jag köpte då det INTE höll vatten som lovat i annonsen. Och under maratonet regnade det villt och alla mina planer om musik och mätningar gick åt skogen. Så se till att du har en som fungerar.

    Kolla också
    https://swedroid.se/forum/40122-joggare-med-sgs.html
     
    hackeron gillar detta.
  17. Albin-132

    Albin-132 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 nov 2010
    Inlägg:
    495
    Mottagna gillanden:
    47
    Telefon:
    LG G6

    MINA ENHETER

    Telefon:
    LG G6
    ROM:
    HavocOS
    Finns det något bra och billigt skärmskydd till SGS? Jag har använt ZAGG's Invisible Shield men det var väldigt gummiaktigt vilket jag inte gillar. Vill inte beställa från utlandet (Ebay m.m.).
     
  18. fjellborg

    fjellborg Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jul 2010
    Inlägg:
    40
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ja nu har man haft mobben i 1år och fortfarande grymt nöjd och klarar mina behov galant. Dock har batteriet börjat tappa kräm dom 2 sista mån.. Finns d någon som beställt bra (el ännu bättre) batteri billigt någon kan rekommendera? Niklas
     
  19. Mikael R

    Mikael R Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 nov 2009
    Inlägg:
    1 506
    Mottagna gillanden:
    100

    MINA ENHETER

    Det finns ju Batteri till Samsung*GT-i9000 mfl - 3.000 mAh - Batterikungen där man får ett batteri på 3000 mAh och ett nytt bakskal så att det nya batteriet skall få plats osv. Jag har inte testat själva varan, men vet att hemsidan är pålitlig!
     
  20. lagujo

    lagujo Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jul 2011
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Kan varmt rekommendera momax 1700mah. Köpte mitt från ioomobile men finns även på ebay. Lite dyrare än flera andra kopior men jag upplever momax som en seriös tillverkare med korrekt märkning av batterierna till skillnad från många andra batterier på ebay och dyl.

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk