Tillbehör till NEdge

Diskussion i 'Galaxy Note Edge - Allmänt' startad av Oh Qrap, 24 dec 2014.

  1. Oh Qrap

    Oh Qrap Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 maj 2011
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Flip wallet följde väl med för de flesta men nog borde det väl finnas fler tillbehör?

    Alltså vilka tillbehör finns det/kommer komma som man inte vet finns eller att man behöver men man inte kan vara utan..? ;)

    Trådlös laddning:

    Efter lite sökande hittade jag en annons från Korea på ebay, original baksida för trådlös laddning - Sweet! Men men, hur lång tid det tar för dom att ro över denna produkt är naturligtvis oklart så jag sökte vidare och hitta detta tillslut hos Samsung Tyskland:

    http://www.samsung.com/de/consumer/mobile-device/accessories/wireless-charging/EP-CN915IBEGWW

    Skulle dock vara kanon med en flip wallet kompatibel med trådlös laddning.

    På samma sida finns laddningsplatta, den jag sett här hemma är den fyrkantiga svarta modell mindre men här finns det alltså en som är vit och i samma storlek som telefonen. Vilken ska man ha, är den ena äldre än den andra och är det någon skillnad på specifikationer förutom fysiska mått?

    Displayskydd av glas:

    Jag vill alltså inte ha någon plastfilm som man ska försöka sladdra dit med tveksamt resultat och "ta på"-känsla, de av 0.4mm glas eller motsvarande verkar helt klart bättre. Någon som sett något alt. ännu till NEdge? Bra passform är naturligtvis ett givet krav vilket tas upp p.g.a. att jag sett mindre lyckade exemplar på Youtube för Note 4.