Idag kom det, Real Black Leather från dbrand. Nu ska jag bara få familjens målare att tapetsera mobilen i helgen. Och resultat bör bli så här:
Jag köpte Zagg Invisible Shield, och även om det fungerar bra och är lätt att applicera på skärmen så har jag märkt att det dock är en magnet för fingeravtryck. Så måste hela tiden tvätta av skärmen. Har märkt att några av er rekommenderar Samsungs egna skärmskydd. Hur är det med fettfläckar på dom? Önskar hitta nåt där det inte ska fastna massa fingeravtryck.
Jag tror det flesta är likadana .. jag putsar min skärm med Samsungs skydd en gång per dag men det betyder inte att fingeravtrycken inte syns när man använder telefonen.. man får helt enkelt leva med.
Ja, det var mest att jag tänkte om det var någon skillnad mellan skärmskydden. Men det är klart att detta är ett I-lands problem på sin höjd, och inget jag lider av extremt. Men då vet jag.
Har kört en del, men inte Samsungs egna. Gillar Invisible Shield för övrigt, då jag kört med dessa i flera år. Har svårt för skärmskydd i härdat glas, som sällan verkar fungerar optimalt med fingertrycksläsaren och en del skal.
Och resultatet blev perfekt. Vilken skön känsla det blev med läder på baksida. Kan verkligen rekommendera leather skin från dbrand. Finns även i 2 bruna kulörer. Nackdelen att man inte bara byter då de är engångs
Ser ut att vara det. Tyvärr inte. dbrand envisas sig av att sälja själva och skeppa från Nordamerika, så postnord tar ju även dem ut sin del av kakan.
Köpte denna på Amazon. Nöjd som fan! Cekell Magnetisk trådlös mobiltelefonhållare billaddare, kompatibel med MagSafe bilhållare med laddningsfunktion
Förutom de självklara svaren som ett bra skal och pennan så rekommenderar jag att man köper 45w laddaren från Samsung samt Galaxy buds pro. Personligen tycker jag buds pro är trevligare än buds pro 2. Har båda men gillar de tidigare mer, då jag tycker att buds pro 2 inte reagerar lika bra när man tappar/knackar på dem för att starta eller pausa musiken. Båda låter bättre än mina airpods pro med samsungs mobiler.
Har Buds + sedan tidigare, och kan bara hålla med. Ska kika på laddaren, men har flera av Samsungs laddare redan. Laddar mest på natten, och då är det fulladdat när man vaknar iallafall.
Blev tipsad av denna tjej att sätta telefonen i automatisk långsam-laddning på nattetid för att bevara batteriets hälsa längre. View: https://youtu.be/yTKr5Kr5hCQ
Fick lite bra tips gällande kameran och video i detta klipp. Mycket bra information överlag, då man inte har koll på allt.
Tillfällig mute hade jag missat. Det hade jag redan på min gamla Nokia 6510 och har inte kunnat begripa varför en s.k. smart telefon inte har haft det bland standardinställningarna tidigare.
Var faktiskt mest imponerad av att kunna antingen klippa ut och spara objekt från bilder, med bara en fingertryckning. Samt att kunna ta bort objekt från redan tagna bilder via objekt radering.
Behöver jag ha Samsung laddare (45w) för att den ska ladda så snabbt som möjligt? Eller går det bra med annat märke?