Du har inte handlat så mkt från eBay va? Leveranstiden är förvisso ett minus så det är väl inte hållbart om man har bråttom. http://www.ebay.com/itm/270770241130?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 1,49 USD inkl. frakt, vilket inklusive paypals avgifter blir ungefär 10 spänn totalt. Sist jag kollade var 10:- mindre än 69:90.
Köpte Targus bt mus för 299 på Kjells. Funkar utmärkt m Targus bt tangentbord och Blueinput för att fixa svensk layout. Kör stock 3.2.....
har fixat logitech "ipad"(fungerar för android också) tangentbord, fungerar minst lika bra, skönt att skriva på också
tid är pengar. Hade lädercaset jag köpt från ebay för 80 spänn för över 2 veckor sen som inte kommit fram än, funnits i sverige för 300 spänn, hade jag köpt det över disk direkt. Hatar väntetider, dessutom finns det ju ingen kontroll gällande miljö, certifiering, arbetstagarrätter, gifter i material, funktionsduglighet etc. när man köper från produktionsländer. Svensk ekonomi gynnas inte och mina pengar kan lika gärna hamna rakt in på kontot hos människohandlare.. Men så länge våra återförsäljare lever i fantasin att Ipad och Iphone är dom enda produkterna som finns, får man göra så här.
Produkterna finns som sagt men prislappen är en annan.... http://www.mytrendyphone.se/shop/motorola-xoom-pdair-59017p.html
Detta har säkert avhandlas tidigare, men tangentbordet nedan borde väl fungerande till Xoom? Ivf med det extra inställningsprogrammet vad det nu hette igen. http://www.mytrendyphone.se/shop/chill-kb-1bt-micro-53117p.html Testade lite med mitt plexgear tangentbord med styrpinne igår och där fungerade bara musfunktionen och inte tangentbordet, därav min fråga. Ser ingen nytta av att bara köpa ett tangentbord, vill ju ha musfunktionen också.
Mmm.. det där är ju äkta läder.. inget PU-läder som i kinacaset jag köpt... Ska känna hur kinacaset känns när det kommer.. annars är det värt 600 spänn för känslan och stilen med äkta läder. Dock så önskar jag ju att xoomen fick ligga i en plastvagga och inte i lädret så kanterna täcks..
Någon annan som har problem med original fodralet att den har släppt vid de nedre kanterna dvs den håller inte plattan bra vid sidorna. Speciellt på vänster? Kan man reklamera den? Edit: hitta detta nör jag googla http://forums.androidcentral.com/motorola-xoom/69666-portfolio-cover-doesnt-snap-left-side-anyone-else.html Någon med samma problem?
Ja började uppleva samma problem nyligen men jag har skaffat mig ett neopren fodral så jag använder inte original fodralet längre.
Blev nästan lyrisk när jag provade att plugga in xoomen till förstärkaren och tvn och köra trådlöst tangentbord! Fungerar ju helt klockrent! Söker nu efter en docka med hdmi OCH usb/OTG uttag. Någon som har sett något liknande?
Jag har samma problem, kanske ska gå tillbaka och se om man får ett nytt. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Köpte en HDMI-kabel och pluggade in den till projektorn och projiserade på 108" duken. Det var också ganska fett! Körde med hörlurar till Xoomen.
Jag är förundrad till varför dom inte satte en micro-usbhona på dockan... dom tar usb-ingången i anspråk vid dockning, antagligen till 3.5mm-ingången å baksidan.. men hade vart trevligt att kunna plugga in OTG-adaptern där... eller kunna koppla in den i datorn också när den är dockad.. skumt...
Precis det jag tänkte, eller göra det till en OTG-port direkt med fullstor USB-ut på baksidan, och en hdmi!
Nu har mitt "läder"case kommit fram efter 7 veckor. För 80 spänn är det absolut värt det. Helt ok passform, känns billig och luktar plast. Är ju PU-läder så mestadels består den av just plast. Får se hur den blir efter ett par tre veckor. PU-läder har ju en tendens att spricka snabbt vid vikpunkter.
Delofson, har ett likadant fodral till min wifi xoom och det håller faktiskt lite längre än så. Inte mycket dock. Mitt har jag haft i ett par månader nu och det har börjat spricka och "fnasa" sönder duktigt i just vikdelarna (fragment som lossnat, etc). Nu börjar det underliggande "nätet" att synas... Men för de pengarna så är det inte hela världen iofs. Nytt skall beställas men då tänkte jag testa någon annan variant :-)