påminner om något sony ericssons gamla smartphones (P1i, P990, W960i osv) hade. dock har jag inte kvar mina pennor so jag kan inte testa.
Då har även jag beställt ett "Bluetooth Wireless Keyboard Case For Galaxy Tab P1000" Bluetooth Wireless Keyboard Case For Galaxy Tab P1000 | eBay Får hoppas det anländer innan semester som börjar om tre veckor. Vore gött att ha med den på resan.
Fick hem detta silicon skydd + film idag: http://cgi.ebay.com/Jelly-Exquisite...9?pt=AU_TabletAccessories&hash=item4aac82aa7b Beställde det den 28 juni. Tycker det var snabbt levererat! Har förut beställt fodral av denna säljare. Tog då 2 veckor. Kan verkligen rekomendera denna seriösa säljare som enligt mig är snabb på att leverera Skyddet sitter perfekt utan att det är löst nånstans!
Instämmer tillfullo. Men hur funkar det och ladda den med skyddet på? Det är lite jävligt för mig mfl.
Jag klippte av lite på min så nu funkar det prima använder också min andra telefons laddare som är lite smalare men går att använda Zte's laddare
Fick nu snida till hålet i skyddet med för märkt att den inte laddade plattan alla ggr. Gjorde det lite större så nu funkar det bra.
Hej, missade denna tråden, men nu finns i allafall en tråd på detta ämne: https://swedroid.se/forum/47163-zte-light-stylus-penna.html
Gjorde samma sak, originalladdarens kontakt är rätt stor. Kunde aldrig få in den så den 'klickade'. Bara att ta en xactokniv och skära ca 2mm extra runt kanterna.
Fick hem matte varianten av display skydd idag. Beställde 2 pack på ebay. Verkar lovande när man slipper det mesta av spegel effekten som finns i vanliga skärm skydd.
Jag har kört mitt matte-skydd i en månad nu, och jag är väldigt nöjd. Visst ger det en helt annan färgåtergivning än med blankt skydd, men då jag är van vid detta från min Deisre ser jag inget problem. Känner också att matte-varianten blir lite "halare", vilket jag ser som något positivt, då det är enklare att göra "dragningar" nu är med den blanka varianten. Skyddet är dessutom väldigt enklet att torka rent med microfiber-duk.
Första reaktionen efter jag fått på skyddet var sådär men nu efter några timmars användande så känns det bra Har alltid förut bara haft blanka skydd på mina telefoner osv. Största fördelen tycker jag är att speglingen minskat massor vilket jag köpte skyddet för. Sen som du säger scrollandet funkar bättre. Blir nog nöjd med detta matta skydd. Lite färg o skärpa går man miste om men fördelarna överväger.
Är det någon som har testat Bluetooth -> 3.5mm audio övergångar? Det finns en del produkter på ebay... MW600 ifrån SE finns, den känner jag till, men finns det andra som är bra och billigare? Tänkte ha en som sitter i stereon permanent på en utav ingångarna...
MW600 tillhör nog både det bättre och det billigare segmentet. För mig har den fungerat utmärkt, jag köpte den efter rekommendationer i den här tråden, jag har dock inte testat att köra direkt in i stereon. Bara med hörlurar. Priserna kan skilja på olika ställen att köpa den, men kolla Pricerunner eller liknande innan du köper. Jag köpte min på netonnet för 379:- Det går nog att hitta lite billigare beroende på vad du har för butiker i närheten, On Off har ju tex konkursrea nu. Vem vet, det kan ju finnas där. Vad du än gör så köp inte på The Phone House för 699:- Sent from my GT-I9000 using Tapatalk