Mubaslat kolla på prisjakt. Sök på ZTE light. Där verkar det finnas några som säljer copter film till den.
En av Lightens främsta funktioner är att fungera som GPS i bilen och i båten. Jag har sedan tidigare en brodit proclip som finns monterad på luftgallret. Så här ser det ut: Sedan hittade Jag en bilhållare som gick att modda för att passa ihop med proclipen. Färdigmoddad Lighten på sin plats: Häls /T
Ser bra ut! Ser att du använder Navigon, du har inte haft några problem med att få det att fungera? Mitt Navigon hittar min position, men sen tappar den positionen efter några sekunder och säger att det inte finns någon gps-signal, trots att gps:en har det enligt statusbaren... Samma problem med iGO.
Låter inte bra alls. Två gps navigatorer som har samma problem. Mysko. Hoppas att den är inte "plattan" som strular. Installera gsp status från market och kolla att gps signalen finns på riktigt , när gps-signal försvinner i navigon. På min Light fungerar Navigon utmärkt. Gillar tomtom mest ändå. kanske en vanesak. Häls /T
navigon kostar ju en 800kr. FInns det inget annat till lighten som funkar utan att man har datatrafikigång?
Skärmskydd... Sökte lite, och hittade denna: http://cgi.ebay.com.au/PREMIUM-LCD-...AU_MobilePhoneAccessories&hash=item2eb48546fc som jag också beställde... blev 15,27€ inkl frakt.
Fick mitt case idag. Snabb var leveransen och kvaliteten känns helt ok. Resåren som håller plattan på plats är väl inte den bästa lösningen men ska man inte slänga runt grejerna så fungerar det kanon. Det negativa är väl att resåren både blockerar bägge högtalarna samt låsknappen. Låsknappen går dock att nå om man är bestämd Fungerar kanon att använda den som tvställ som bilden visar i länken. Perfekt fodral för 50sek!! http://cgi.ebay.com.au/Foldable-Lea...89?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item4aaae2e055
Har funderat på denna oxå... Skulle man kunna fråga om några bilder? Eller kanske en filmsnutt, så man ser hur den håller sig i fodralet...?
schvaan: Hur stabil är den i stående läge (med det lilla stödet "utfällt")? Kan man trycka på skärmen samtidigt?
Jag beställde hem den till min butik Finns hos distributör, sen är det väl upp till butikerna att ta hem. Den ligger på topplistan över sålda Copter-skydd just nu så det säljs mycket av dem iaf.
visst fungerar det. Perfekt för att byta filmer eller klicka i menyerna men surfande osv i utfällt läge är inget att rekommendera. Det fungerar men den "gungar" då upp och ner. Blev lite förvånad själv. Gjorde beställningen 27/4 kl17:00. Den skeppades iväg 28/4 och anlände i brevlådan igår 9/5. Härligt med tanke på att de säger att leveransen skall ta 15-30dagar.
Hoppas på att min Leather Business Case från samma ställe också kommer i förtid då. Den har skeppats men leveransdatum är mellan 18/5-8/6
Nån som kan tipsa om display skydd o nåt bra fodral som går att köpa i sverige online eller i butiker i sthlm? Vet att det finns på ebay o har handlat där många gånger men så lång leverans tid. Vill ha det snabbt Tablettkungen faller bort då jag kollade fraktpriserna.. 215 spänn på ett fodral som kosta 79:-??? Lite saftig fraktkostnad..
Posten tar ut ena jäkla priser om man inte är en jättekund. Även många större distributörer har numer enhetsfrakt på 75, 85 eller 95 kronor. Om en butik skickar varor med gratis frakt så kan du veta att de har bra marginal på varan du köpt.