Tillbehör Xperia XZ

Diskussion i 'Xperia XZ' startad av AmbientTime, 8 okt 2016.

  1. jasså

    jasså Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 okt 2011
    Inlägg:
    70
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Efter två veckor med touchskalet är jag nöjd. Självklart är den inte så känslig för finlir, då viker jag upp den. Förvarar den i en bröstficka i min väst när den inte används så den är hyfsat skyddad. Min sony qx100 glugg passar bra och jag kan fota utan att behöva vika ut skärmen. Tycker att avvägningen mellan skydd och funktionalitet är acceptabel. Har nu på ingång en ladd-oblat med vinklad usbc plugg som jag tänkt lägga i skalet permanent. Sedan lägger jag nallen på den medföljande pucken för trådlös laddning.
    Allt köpt för småpengar på ebay. Väntar även in Microusb ->usbc pluggar så jag kan använda hela knippet Micro usbsladdar jag har sedan tidigare. Fast oftast synkar och snackar jag med pc-n över luften på olika sätt.
    Hittills väldigt nöjd med luren.
     
    bernard gillar detta.
  2. JohnnyMann

    JohnnyMann Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jan 2012
    Inlägg:
    510
    Mottagna gillanden:
    125

    MINA ENHETER

    Har ett sånt, men eftersom det bara sitter klister runt kanterna och inte över hela glaset blir det skitfult efter ett tag, damma lagras under glaset.
     
  3. sandsater

    sandsater Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jul 2011
    Inlägg:
    23
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Är det någon som har tips på var man får tag på ett Style cover touch (eller motsvarande) idag? Ofta verkar det vara utgången produkt. Det har ju trots allt kommit nyare modeller. Jag känner att jag behöver rekorderligt skydd för skärmen annars är den död på några veckor och mitt nuvarande skydd håller på att ge sig.
     
  4. SkooB_E

    SkooB_E Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2013
    Inlägg:
    107
    Mottagna gillanden:
    71
    Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    Sony Xperia 5 IV

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    Sony Xperia 5 IV
    ROM:
    Original
    Telefon 2:
    Google Pixel 7
    ROM:
    Original
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab s8
    ROM:
    Original

    Finns flera på ebay.