Amazon säljer också åt andra företag samt privatpersoner, dessa verkar ta ut olika fraktkostnader. Jag håller mig till amazons egna eller där det erbjuds fri frakt, tror jag betalade 4£ i frakt för min, inte mer! Så det vart alltså runt en hundring i svenska pengar!
Du vet inte hur amazon fungerar va? Om du klickar vidare så ser du att det finns massa olika säljare på denna produkt!
Ne, försöker lära mej. Såg förut att det fanns 4 säljare till men den billigaste med frakt var: £16.94 Items £5.71 Estimated Postage & Packaging £22.65 Total before VAT £0.00 VAT £22.65 Estimated Order Total Blir typ 243 sek. såg den förut men då du skrev du fick den för typ 100:- och £4 i frakt så tänkte jag kanske hade missat nån Customers Who Bought Mulbess Sony Xperia
Igårkväll när jag satt på jobbet och väntade på att få gå hem plingade Package Buddy till, första tanken var så klart det var nå gammal kolli-id som spökuppdaterats eller nåt.. sen ser jag Int. hub UK.. så efter närmare 10dygn är bordsladdaren/hållaren på väg från UK. Räknade kallt med att få kräva tillbaka pengarna via eBay och PayPal.
Då är mitt trasig case på väg tillbaka till Incipio och jag kommer att få ett nytt. Tyvärr står inte Incipio för returfrakten som kostade mig 90 kr
Efter närmare 2v efter beställning dök dockan upp på utlämningsstället. Skickat från min SGP321 via Tapatalk 2
Har fått hem mitt bordsställ/powerbank nu. Helt ok. Enda nackdelen var att den vita microusb adaptern skulle varit vinklad. /BC
Fick hem mitt från Amazon nu http://www.amazon.co.uk/dp/B00CI9GI7A/?tag=swedroid-21 Fan vilket skönt å rejält fodral. Tack JohnnyMann
Fick hem mitt poeticfodral idag från Amazon och kan säga att det är riktigt bra! Känns nästan officiellt på grund av dess grymma matchning med plattan!
Har fastnat för detta fodral, men är det någon som vet om man kan beställa ett sådant i sverige, eller till sverige från nån annan sida? http://www.amazon.co.uk/dp/B00E9V4KE8/?tag=swedroid-21
Fick hem mitt poetic slimline för 2 veckor sedan är sjukt nöjd med det.Köpte även jag det från Amazone.Man får titta på flera cases och kolla om det är någon som kan tänkas att skicka till Sverige.Det tog nästan en månad för mig att få det gick väl med båt eller något men den som väntar på något gott... Skickat från min SGP312 via Tapatalk
Kommer du ihåg vilket ställe du köpte den ifrån? Kan ju vara gott att ta samma då det funkat för dig!
Jag gick in på amazon.com och sedan sökte jag på poetic slimline sedan får man ju ett urval med olika säljare.Sedan får man lägga en efter en i varukorgen sedan får man kolla om dom (säljaren) kan tänkas säbda den till sverige.Det är väl lite som tradera vad jag förstår eller ebay?