Måste bara fråga ifall det är någon på högre level som klarat av "Jack's Fortress" Lyckas inte klara den :/
Testat de två uppställningarna som rekommenderas här? Du får gärna titta in hos mig och ta sista platsen på min "Friends chest"
Meh, du är inte med än och det fattas fortfarande en person var det fullt när du kollade eller missförstod jag dig?
Jacks Fortress var en svår jäkel. Har förlorat 3 arméer mot den. Den har två st heros med bra magic och slaktar mig bra
Mjo, hade också väldigt svårt för den! Lyckades klara den precis typ. Finns några uppställningar här som Blondyz tipsa om. Dock funkade inte dom helt för mig utan jag fick ändra lite. Sitter på uppdraget efter som är helt sjukt ^^
Då jag antar att fler kommer fråga om uppdraget så säger jag hur jag klarade "Showdown with the Jack Brothers" jag ställde upp så här: längstbak = rad 1 1riest + hero I mitten 2riest + hero I mitten 3/4:Wolfs 5:Mage 6:Varsin mage på kanten och dom 4 rutorna i mitten hade jag Troll på 7:Footman Stor endast kvar med heron i slutet tror jag så räkna med att förlora mycket! Ska också nämnas att jag inte hade några speciella saker på min hero. TROR att det va så här jag ställde upp! Nästan helt säker :/ EDIT: Nej, tror inte detta finns till PC :/ Finns ju dock redan massa liknade som dom fått idén ifrån
Måste man sätta trupper i formation i fortet för att dom ska skydda mot anfall? Adda gärna mig, heter "robdylan".